ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-01-07, 12:56

Gäst

Standard
Om 22 dagar hoppas jag att jag ligger i en solstol utefter Playa Humo eller Playa Agua, och hör vinden susa i palmerna samtidigt som den skänker lite svalka, och har kopplat bort tankeverksamheten helt och hållet, nja nästan iaf.
Vi har varit där en gång tidigare och vi bor på Portofino, och då vi bara ska slappa i två veckor utan krav på att något ska hända så tyckte vi det kunde bli bra, då vi var nöjda förra gången.
Så när vi kommer hem, har ni ert kvar, och förhoppningsvis mycket att se fram emot. Hoppas ni får det bra, och inte drabbas av några förbudsperioder på hotellen.
Kenneth
Svara med citat

Gammal 2009-01-07, 18:41

Lena LT

Nykomling
Lena LT är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2007

Rykte: 0

Thumbs up Ang taxi
Jag har varit på IM de 3 senaste åren och åkt mycket taxi kors och tvärs över ön med både fina bilar och mindre fina bilar, men vi har aldrig blivit uppkörda på priset, vi har ofta gjort upp om hämtning på div. stränder och de har alltid varit där i god tid och stått och väntat, begärde inte betalning förrän på återfärden. Du måste ha haft maximal osis, när man åkte taxi i Porlamar på kvällarna låse de dörrarna i lite mer suspekta områdena och de tom såg till att man kom in innanför grindarna när man kom hem på kvällarna ( vi hyrde lägenhet privat )

Lena
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8