ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2008-11-02, 21:17

ammie

Nykomling
ammie är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2008

Rykte: 0

Smile info om hotell?
hej vi ska för första gången åka till IM i december och bo på hotell Pueblo caribe, undrar om någon vet om hotellet är bra? och om ni har några speciella tips?
Svara med citat

Gammal 2008-11-05, 13:16

margarita

Globetrotter
margarita är inte uppkopplad
margaritas avatar

Reg.datum: feb 2006

Skicka ett meddelande via MSN till margarita
Standard
Hej Ammie

De som jag har pratat med har varit nöjda med hotellet som sådant, men som de flesta andra hotell med all inklusive så brister det på kvalitén på maten, eller man kanske skall säga bristen på variation. Det finns ju dock fristående restauranger, min t.ex. Vadå talar i egen sak? *skrattar*

En liten nackdel kan väl vara att det ligger lite off-side, men då det är billigt med taxi så spelar det inte så stor roll. En taxi bort till Playa el Agua kostar runt 40 SEK (om man växlar rätt på rätt ställe - de e USD å svartväxling som gäller) och tar cirka 10 minuter.

Väl mött, men fisk, skaldjur å kött! Rulle - 7th Heaven/Septimo Cielo
Svara med citat

Gammal 2008-11-05, 21:16

ammie

Nykomling
ammie är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2008

Standard
Hej Rulle!
Du säger att vi ska svartväxla men var gör vi det Utan att bli lurade?
Som du för står så är vi inte så vana vid sådant.
Mvh ammie.
Svara med citat

Gammal 2008-11-06, 00:28

margarita

Globetrotter
margarita är inte uppkopplad
margaritas avatar

Reg.datum: feb 2006

Skicka ett meddelande via MSN till margarita
Standard
Hej igen

Självklart så skulle jag inte förslå det om jag inte hade en vattentät lösning åt Er, men lite ogenomtänkt så trodde jag att Ni kanske hade läste en del här på forumet och då hade Ni vetat att Ni kan få hjälp med det hos oss på restaurangen. Ni kan få hjälp med det, tips råd och dåd i största allmänhet...över en kall god drink. Just nu så är Vi fyra stycken som pratar svenska som jobbar där, det är jag (Rulle) och min son Patric, samt två svenska "tjejer" som heter Dayanna och Kristina... så oftast så är någon av oss där. Skulle så inte vara fallet så är det bara att be personalen på plats att ringa mig och lämna över luren.

Vi är där för Er, på alla sätt och vis! Varma hälsningar! / Rulle

PS: Ni för cirka dubbla pengarna på så vis.....surt å missa det! ;-)
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8