ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2008-10-25, 15:04

margarita

Globetrotter
margarita är inte uppkopplad
margaritas avatar

Reg.datum: feb 2006

Rykte: 0

Skicka ett meddelande via MSN till margarita
Unhappy PANIK - Rulle pá sjuan har haft datorhaveri!
Hej alla Ni pa reseforum!

Jovisst, nu sa har det hant, det som inte far handa, min dator kraschade forra helgen och hela veckan sa har den varit hos data-doktorn och idag sa skall jag hamta min nya dator och FORHOPPNINGSVIS det mesta av informationen fran den gamla. Det finns dock en risk att inte ALL information gick att radda och den senaste back-upen ar sakert en manad gammal (om inte mer) sa nu sa har jag en vadjan till Er alla har pa forumet.
Ni som har haft kontakt med mig eller Ni som vet om nagra som har haft kontakt med mig, sarkilt om det avser bokning av lgh hos/genom mig (via min hemsida www.isla-margarita.se), hor av Er eller be dem att hora av sig till mig pa runar.hellstrand@cantv.net eller septimocielo@cantv.net, da det sannolikt kommer att ta ytterkligare nagon dag innan jag far losenorden till de andra 2 adresserna som jag har (info@sla-margarita.se och runar.hellstrand@telia.com).
Behover jag saga att i fortsattningen sa far det bli auto-ackup varje natt som datorn sjalv far skota utan min inblandning. Nagot att tanka pa for alla ER andra dar ute.

Varma halsningar fran Playa El Agua - Isla Margarita! Rulle - 7th Heaven
Svara med citat

Gammal 2008-10-26, 01:59

margarita

Globetrotter
margaritas avatar

Standard
Hej igen....de e bara jag igen...

som vill berätta att jag idag kunde dra en djup lättnadens suck. Min gamla kära "lapptopp" startade igen och jag sitter nu vid den och skríver detta...med prickar över å ä och ö.....och allt väsentligt kopierat till min externa hårddisk. "Farbror doktorn" sa det att den (HD'n) är inte helt frisk och kan krascha igen....så nu ska det installeras en ny sådan, av större modell dessutom.
Nä,nu ska jag börja beta av min mailskörd så att jag kan vara redo att ta emot alla de som landar nu på måndag....några gäster, några vänner och bekanta och hel del nya ansikten.
Ha en fortsatt bra helg alla Ni, vart Ni än i världen befinner Er.

Kvällsljumna häslningar från Playa el Agua - Isla Margarita! Rulle - 7th Heaven/Septimo Cielo
Svara med citat

Gammal 2008-10-27, 15:27

H@ns

Medlem
H@ns är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008

Cool Backup
Jag brukar säga till mina användare att det finns 2 sorters datoranvändare:
De som blivit av med en massa data för att de inte gjort backup i tid och de som ÄNNU inte blivit av med en massa data för att de inte gjort backup i tid.... :-)

Heja på Rulle!
Svara med citat

Gammal 2008-10-27, 19:08

margarita

Globetrotter
margaritas avatar

Standard
Nä, det är så sant så... det är ju inte första gången, men någon gång så måste man ju ta lärdom, särskilt när det nu är så mycket viktigare... då det inte är egna bilder och privata saker, utan infromation som även är viktig för andra! :-)
Nä, nu så bär det av mot flygplatsen! Varma & soliga hälsningar! / Rulle
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8