ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2008-10-15, 16:27

Brittis

Nykomling
Brittis är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2008

Rykte: 0

Cool coral caribe
Hej
Vi reser till IM den 25 dec.Är det någon som känner till hotell Coral Caribe?.Är det smartare att ta en taxi från flygplatsen i stället för transfer via resebyrån?Vad betalar man om man inte hunnit växla sina dollar eller euro i så fall.
Svara med citat

Gammal 2008-10-24, 23:19

margarita

Globetrotter
margarita är inte uppkopplad
margaritas avatar

Reg.datum: feb 2006

Rykte: 0

Skicka ett meddelande via MSN till margarita
Standard Coral Caribe....ett bra hotell!
Hej Brittis!

Jag har aldrig bott pa hotellet, men bor ju i narheten permanent och driver ju restaurang inte sa langt ifran och manga av mina gaster kommer fran det hortellet. Dessutom sa har jag haft nagra vanner son har bott dar och allt vad jag har hort har varit positivt.
Huruvida det ar smartare att ta en taxi ar svart att bedoma, det beror ju lite pa hur manga hotell som de ska passera pa vagen. Men jag skulle tro att en taxi idag kostar cirka 80 BsF och risken finns att Ni far betala resan till officiell kurs (2,15/USD) vilket blir cirka 37 USD och den svarta kursen ligger IDAG pa runt 4,0.
Som oftast sa lonar det sig att ta med USD battre an att ta med sig EUR, sarkilt for oss som enda maste kopa valutan.

Varma & soliga halsningar fran Rulle pa 7th Heaven/Sepatimo Cielo - Playa el Agua
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8