Tjena alla resenärer!
Min bror, två kompisar och jag planerar att åka till IM två veckor i början av November. Vi är alla väldigt aktiva och gillar inte bara att ligga på playan, eller att bara "njuta av tillvaron" utan vill hitta på så mycket som möjligt. Här på forumet står det mestadels om sånna som gillar att gå på stranden, koppla av, och njuta av goda viner osv. Vi är ju inte riktigt lagda åt det håller utan vill göra många spännande saker. Vi har läst oss till att det är väldigt bra surfning där och att en djungeltur till fastlandet rekommenderas, och detta låter riktigt kul.
Men nu lämnar jag frågan över till er; Vilka aktiviteter finns det att göra för fyra glada 20-åringar på IM med omnejd (fastlandet).
Ni som varit på Djungelturer och till Angel Falls, vad kostar dessa resor på en höft? Vi har bara köpt flygstolar och kommer fixa hotell/boende på plats. Är det lätt att hitta billigt boende (har inga krav på boendet) när man kommer dit?
Kom gärna med förslag på billiga hotell eller vandrarhem

Upplys mig om gärna om det är ett bra resemål för oss eller om IM mestadels är för "avkopplare".
Vi är väldigt tacksamma för svar, resan boks nog ikväll.
Med Vänliga Hälsningar Per och gänget