ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2008-09-30, 14:16

Gäst

Standard 7-HEAVEN iSLA MARGARITA
Hej Rulle..
Hur GÅr Det Med Din Hemsida ?
Vet Du Vad BÄsta Kursen Är FÖr TillfÄllet.
Gert
Svara med citat

Gammal 2008-10-01, 15:26

margarita

Globetrotter
margarita är inte uppkopplad
margaritas avatar

Reg.datum: feb 2006

Rykte: 0

Skicka ett meddelande via MSN till margarita
Standard
Tjenare Gert

Det var ett tag sedan sist! ja, vad ska man säga angående hemsidan....de är inte helt lätt att få vissa ungdomar att lyfta på röven, särskilt om de redan har fått ersättning för vad det SKULLE ha gjort. BIG misstake! Nåja, min egen son är här nu sedan dryga månaden och han börjar komma in i detta bra och jobbar på som bara den, så man ska akta sig för att generalisera. Vi hoppas dock fortfarande, men annars så får jag helt enkelt leta rätt på någon annan som fixar det och betala en gång till.
Kursen just nu ligger på runt 3,5 (t.o.m. lite över om det är stora sedlar och lite mängd) och det är "Good news" för den låg länge runt tre och till och med under tre, men Vi hoppas naturligtvis på att den stiger ytterligare lite till, så att folk får lite mera för pengarna här. DET gillar Vi, så de har råd att besöka oss ofta! *skrattar*
Är Ni på G hit inom det närmaste, eftersom du frågar! Ni brukar ju dyka upp framåt hösten!
Varma & soliga hälsningar från Playa el Agua! / Rulle på "Sjuan" :-)
Svara med citat

Gammal 2008-10-01, 23:23

Gäst

Smile
Hej Rulle..
Tack för ditt svar, ja vi kommer den24 oktober och stannar 6 veckor.
Vi sess säkert om du fortfarande gör hemmalagad bearnaise-sås.
Hälsningar
Gert ( Papa)
Svara med citat

Gammal 2008-10-02, 01:27

margarita

Globetrotter
margaritas avatar

Standard
Hola Papa

Vi har ju egetligen ALDRIG haft det på menyn....och jag kan egentligen inte förstå varför en del svenskar vill ha just det, när Vi har så mycket annat gott OCH ANNORLUNDA på menyn. Bearnaise kan man ju få i var hörna hemma, men är det just det du vill ha, så får Vi väl lirka lite med köket...som ibland får hjärnblödning på mig för att jag ber dem om just det. Du/Ni får väl prova lite från den nya menyn när Ni kommer och när saknaden efter hemslagen bea blir för stor så får jag väl flörta lite med köket...*skrattar*

Jamen då sysn Vi snart! Ha det gott fram tills dess å ha en trevlig resa. Mvh Rulle på "Sjuan"

PS: Ska du ställa in dig hos hos Vår ansvarige kock Luis, det är dessutom han som oftast jobbar kvällar, så ta med dig en flaska Slotts starka senap (gul plastfalska med svart)...då öker du klart dina chanser att få bea! ;-)
Svara med citat

Gammal 2008-10-08, 17:59

Gäst

Smile
Hej Rulle.
Du undrar över beanaisen, så är det ... Första gången jag besökte restaurangen
visste jag att Du hade den bästa oxfileen på IM, så därför frågade jag om ni hade
bearnaise-sås, och det fick jag och blev över förtjust eftersom den var
bättre än i Sverige och därför har jag rekomenderat det till de gäster
som jag sänt till Dig. Så nu vet Du varför.
Senapen tar jag med, och är det något annat så hör av Dig.
Vännen GERT
Svara med citat

Gammal 2008-10-10, 16:47

margarita

Globetrotter
margaritas avatar

Standard
Hola de nuevo, Papa

Jo, jag vet och självklart så gör Vi vad Vi kan för att ALLA Våra gäster skall lämna restaurangen nöjda på alla sätt och vis, allt i mån om tid och möjlighet. Vi vill att Ni skall vara nöjda med allt från mat 6 dryck till service och socialt umgänge. Vi vill ge en bra helhetsupplevelse, hjälp och dela med oss av Våra erfarenheter och kunskaper, precis som jag tror att du/Ni även vill göra.

14 dagar kvar, så Vi ses snart. Har du plats i bagaget så kan du alltid ta med dig några "korvar" lingonsylt. Det går ju alltid åt! *skrattar* Trots ny meny så blir ju köttbullarna kvar, det är ett MÅSTE!

Varma & soliga hälsningar från Playa el Agua! / Rulle

PS: Nu har kursen hoppat upp ett par pinnhål, och det bådar ju gott för alla som är på G hit. :-)
Svara med citat

Gammal 2008-10-12, 15:41

frk falk

Exclamation 7th heaven..
hejsan..
Har inte fått svar av dig kära globetrotter.... skulle gärna vilja veta om du kunde fixa boende till oss eller ej... hör gärna av dig till mig, fredrika.falk@gmail.com

slutet av nov...

kramis från frk falk
Svara med citat

Gammal 2008-10-12, 19:15

margarita

Globetrotter
margaritas avatar

Standard
Sorry lilla fröken Falk, det var då rakt inte meningen att lämna dig i sticket så där! Jag kollar lite under dagen, vad Vi skulle kunna ordna åt Er och hör av mig direkt till dig på din gmail.

Varma & soliga (trots att alla väderprognoser på nätet säger tvärt om, men så är det faktiskt ofta) hälsningar från Playa el Agua! / Rulle
Svara med citat

Gammal 2008-10-12, 21:55

Gäst

Smile rulle
*ler*..... tack rara du, oavsett om du hittar hem till dig eller ej, så kommer jag alla gånger att leta upp dig vare sig du har tid eller ej när jag kommer fram :P för bara det att du verkar så jäkla trevlig gör det självklart att minst besöka restaurangen... massor med kramar från frk falk
Svara med citat

Gammal 2008-10-12, 21:56

Gäst

Standard hahaha hitta hem..
hahha om jag hittar hem menare jag.. är nämligen helt övertygad om att du hittar hem till dig själv.. hahaha.. så tokigt!!
Svara med citat

Gammal 2008-10-14, 06:30

CarinaJO

Nykomling
CarinaJO är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2008

Standard
Hej Rulle!
Försökte maila igår men det kom bara i retur. Vi kommer ju ner på fredag och har fått panik. Har du läst inlägget om Hesperia Isla Margerita? HUALIGEN!!!!!!!!! Vad tror du om detta hotell?
MVH Carina
Svara med citat

Gammal 2008-10-14, 16:37

margarita

Globetrotter
margaritas avatar

Standard
Hej Carina

Vilken mail har du mailat på då? Min telia-mail brukar fungera i alla lägen, så pröva den om inte annat, runar.hellstrand@telia.com eller info@isla-margarita.se

Jag har bara hört bra om Hisperia Isla margarita som skall vara en av de bästa hotellen på ön, ej att förväxlas med systerhotellet Hesperia Playa el Agua. Det senare som ligger bara en bit bort, bodde Vi på den första gången som Vi var här, och det var också ok då. Nu så har de byggt en stor del nytt, men måhända så är den gamla delen lite sliten. Då man trots allt bygger 500 nya rum/eller platser så investerar man ju, så då borde man ju även ha avsikt att fixa till resten.

Hör av dig om det är något annat, annars så är Ni välkomna in hos oss för lite tips och råd på plats. Mvh Rulle - 7th Heaven/Septimo Cielo
Svara med citat

Gammal 2009-10-16, 14:56

margarita

Globetrotter
margaritas avatar

Smile Hemsida för Sjuan!
Hej Gert och alla andra! :-)

Ja, den hemsidan gick det åt pipfanders med, det blir så ibland när man måste förlita sig på andra! Nu så tar jag tag i saken själv, med ett minimum av kunskaper i ämnet, av den enkla anledningen att man vill ha kontroll över situationen.

Nu kommer det inte att gå så fort (jag är varken snabb eller ledig för detta arbete hela tiden), säkert inte bli 100 % sóm jag vill ha det, då sytemet jag använder har sina begränsningar, men för de som är intreserade av att följa arbetet, komma med kommentarer och förslag kan göra det på 7th heaven / Septimo Cielo nu och framöver. När den blir helt färdig så kommer den att finnas både där och på en egn adress. jag återkommer med det framöver!

Mvh / Rulle på Sjuan
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8