Hej A&V.... tycker att det låter vettigt det som "Oldie" säger. Jag bodde själv på Hisperia Playa el Agua första gången jag var här, för snart fem år sedan och var väl inte precis helnöjd med just hotellet, kanske just främst maten, men med resan så totalt sett var jag nöjd.....så pass att jag lade handpenning på min första lgh....nu så har jag fem, en restaurang, en hyfsat stor tomt för framtiden, och bor här permanent. Det är ett underbart klimat, trevliga och hjälpsamma människor...och ett tempo som bådar gott för framtiden.
Tycker visst att Ni ska försöka klämma in Los Roches, som är helt fantastiskt. Jag och min tjej var där nu senast i april, 3 dagar/3 nätter, helt fantastiskt! Har Ni frågor och funderingar så kan Ni redan innan resan vända Er direkt till mig och samma när Ni kommer hit. Det är bara att titta förbi på restaurangen, som ligger ca 500 meter bort till vänster, när Ni kommer ut från Ert hotell på strandboulevarden. Hör Ni av Er till mig så kan jag skicka ER kartor (grafisk & sattelit) över området, så får Ni lite hum om hur det ser ut här och hur saker och ting ligger till i förhållande till varandra. Min mail går att klicka fram här, men då det inte är alla som hittar hur, så är den här
runar.hellstrand@telia.com
Varma och soliga morgonhälsningar från Margarita! / Rulle
PS: Skickar gärna några egna foton från Los Roches....så blir beslutet lätt! :-)