Tjenare Svanen!
Jadu, det är ju att man får tårar i ögonen....ett stort tack till Er får jag säga. Jag blev verkligen glad och betagen av ditt inlägg. Man gör ju så gott man kan och förösker verkligen ge hjälp så att de besökande skalöl få en bra upplevelse här på ön. Det var som en av kvinnorna på den venezuelanska ambassaden i Stockholm sade vid ett tillfälle, att du är som en ambassadör för Isla Margarita.
Som sagt var, stort tack, bock och bug för dina varma ord om mig som person och min restaurang och dess personal (som jag själv för övrigt också så här officiellt vill tacka).
Alla Ni andra som kommer hit eller har planer för det, hör av Er via mail eller Skype om det är något Ni undra över och kommer Ni in på plats och vill prata med mig och jag inte är där, så genera Er inte, utan prata med personalen och hör om jag är på G, eller om det kan ringa mig. Jag är sällan långt borta och kan komma förbi, eller att Vi bestämmer en tid lite senare, så att Vi kan ta något att dricka och prata lite om vad man kan och bör göra under sin vistelse på ön. Lite tips och råd är ju aldrig fel!...inte att lära känna nya människor heller!
Med det så ber jag att få tacka för ordet! / Rulle - 7th heaven
PS: Svanen, du får gärna skicka några semesterbilder till mig så jag får helt klart för mig vilka Ni är! :-).... på
runar.hellstrand@telia.com