ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2008-11-09, 14:27

margarita

Globetrotter
margarita är inte uppkopplad
margaritas avatar

Reg.datum: feb 2006

Rykte: 0

Skicka ett meddelande via MSN till margarita
Standard
Hej hopp...

Det finns självklart tandläkare här och precis som överallt så fins det mycket duktiga och säkert de som är mindre rekomendabla. Min lämnade en fotbollsmatch än lördag em för att komma till sin praktik för en akutlagning och för det så tog han motsvarande 600 SEK... och det känns väl inte allt för dyrt! Mvh Rulle
Svara med citat

Gammal 2009-10-16, 15:57

margarita

Globetrotter
margaritas avatar

Thumbs up Låååångbäääänk!
Ja, det vart ju lite långbänk av den hemsidan. Men efter att nu ha avverkat 2 olika "Nissar" som skulle göra den så tar jag tag i det själv.

Nu kommer det inte att gå så fort (jag är varken snabb eller ledig för detta arbete hela tiden), säkert inte bli 100 % sóm jag vill ha det, då sytemet jag använder har sina begränsningar, men för de som är intreserade av att följa arbetet, komma med kommentarer och förslag kan göra det på 7th heaven / Septimo Cielo nu och framöver. När den blir helt färdig så kommer den att finnas både där och på en egn adress. jag återkommer med det framöver!

Mvh / Rulle på Sjuan
Svara med citat

Gammal 2009-10-30, 23:58

margarita

Globetrotter
margaritas avatar

Standard
7th heaven / Septimo Cielo där kan Ni följa arbete med hemsidan....och det kommer en bättre snart...de e en till som jobbar på en nu! :-)
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8