ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2008-01-29, 21:12

snuttan

Nykomling
snuttan är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008

Rykte: 0

Wink Flygresa inrikes Venezuela
Hej! Åker till IM nu på fred, ska till Angel Falls & Orinocco. Undrar om inrikesflygen i Venezuela har samma regler som ex. vis Sverige? D.v.s att man inte får ha mer än 1 dl vätska och i 1-liters påsar? Skulle vilja ha med mig dushsaker b.l.a eftersom vi ska övernatta. Vill också få info om aktuell SVART-växlingskurs. Tack på förhand för snabba svar!
Svara med citat

Gammal 2008-01-30, 10:36

Lea

Standard Flyg
När du flyger inrikes finns inga sådana regler i Venezuela. Dom kollade inte ens våra ryggsäckar när vi åkte till orinoco och canaima. Tyvärr vet jag inte aktuell kurs, men vi fick mellan 4000 - 5000 bolivarer per dollar i december när vi var där. Trevlig resa!!
Svara med citat

Gammal 2008-04-07, 21:12

Gäst Domingo Garcia

Standard Resa till Margarita/ Venezuela
Citat:
Ursprungligen postat av Lea Visa inlägg

När du flyger inrikes finns inga sådana regler i Venezuela. Dom kollade inte ens våra ryggsäckar när vi åkte till orinoco och canaima. Tyvärr vet jag inte aktuell kurs, men vi fick mellan 4000 - 5000 bolivarer per dollar i december när vi var där. Trevlig resa!!
Hej !! Vaexling kurs aer nu paa ca 3300 3500 x dollar. Vill du veta mer om landet kontakta gaerna mig paa domingogarcia211@gmail eller 00584125563816 Margarita Venezuela.
Svara med citat

Gammal 2008-04-07, 21:21

Gäst Domingo Garcia

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av snuttan Visa inlägg

Hej! Åker till IM nu på fred, ska till Angel Falls & Orinocco. Undrar om inrikesflygen i Venezuela har samma regler som ex. vis Sverige? D.v.s att man inte får ha mer än 1 dl vätska och i 1-liters påsar? Skulle vilja ha med mig dushsaker b.l.a eftersom vi ska övernatta. Vill också få info om aktuell SVART-växlingskurs. Tack på förhand för snabba svar!
Hej! Du ska betala bsf 18.40 foer flygplatskatt och bsf 8.00 foer parkavgift. Kontroll brukar inte tillata enliters vattenflaska, men den kan du kopa nere i Canaima, ta gaerna dina dushgrejer, det finns inget problem med det,
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8