ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-04-22, 00:15

Gäst

Standard tja jag bor i sthlm!
växla mina bolivares har ca. 1,700,000 ca. om nån är intresserad kan jag kolla upp exakt hur mkt det är... skriv till min e-mail camilogonzalezdiaz@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2009-04-22, 12:22

Mikko

Exclamation Har också massa bolivares över...
Har 1350000blv om det är ngn som är intresserad. Skänker bort dem för 3000kr eller högst bjudande.Först till kvarn!!!
Jag finns i GBG. 0700-38 54 95. Bara att ringa elles skicka ett sms...
Ha det fint sålänge!
Svara med citat

Gammal 2009-04-22, 18:32

Bosse 49

Nykomling
Bosse 49 är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2009

Rykte: 0

Standard
Jag förmodar att det är den gamla valutan ni vill bli av med.
Dom fungerar fortfarande men två nollor skall väll bort?

För det är väll inte så att ni försöker lura någon?

Gammal 2009-04-22, 22:30

Mikko

Thumbs up
Nej det är den nya valutan. Nyss hemkommen. =) Skrev med gamla siffror då det verkar som att alla andra gjort det. Så att folk inte misstar sig tänkte jag. Nej jag försöker verkligen inte lura någon. Jobbigt att sitta på en massa pengar som man inte kan växla in bara. Hör av dig om du är intresserad...
Sålänge!
Svara med citat

Gammal 2009-04-25, 16:58

Gäst

Standard
Skulle nog ta mina 3000 tusen kr och växla dom till dollar här hemma sedan växla svart
när jag kommer ner till en ca kurs på 4.5-5 bolivares/1 dollar, bara att börja att räkna
så ser man 3000 kr inte är direkt att skänka bort 1350(000) bolivares.
Svara med citat

Gammal 2009-04-25, 17:18

Gäst

Unhappy
Hola.
Varför växlade Du inte tillbaka de Bolivarer som Du fick över med de som Du växlat svart med innan Du reste hem???
Just nu ligger kursen i Venezuela på lite över 6 Bs / USD.
Dock vet jag att vissa Forexkontor växlar tillbaka om Du växlat där .
Problemet är väl att det inte är någon som är intresserad att åka till IM efter allt skriveri.
Gammal gäst
Svara med citat

Gammal 2009-04-25, 19:34

Mikko

Standard
Ja det e bara att räkna själv. dollarn står i 8,11.... Plus växlingsavgifter. Snälla yttra dig inte om du inte vet vad du pratar om. Tack
Svara med citat

Gammal 2009-04-25, 22:33

Gäst

Exclamation
Snälla MIKKO, jag vet inte vad Du pratar om,eller har Du som jag inte fått växla tillbaka av resebyråns svartväxlare??
Svara med citat

Gammal 2009-04-26, 18:47

Gäst

Smile
Miko det var dåligt betalt för blv det blir ungefär 3,6 per dollar volket är mycket dåligt.
Man kan läsa att de betalar 6 per dollar vilket är mycket bra så man kan inte säga att du skänker unte bort dina pengar precis.
Svara med citat

Gammal 2009-04-28, 00:51

margarita

Globetrotter
margarita är inte uppkopplad
margaritas avatar

Reg.datum: feb 2006

Skicka ett meddelande via MSN till margarita
Standard
Om Vi då skall lägga sker lite till rätta här då.....så om Vi nu tar 3000 SEK till dagens kurs SEK/USD (Forex 8,4671så ger det 354,31 USD och tar du dessa pengar med dig hit så får du garnaterat 1 771,55 BsF. Då har jag räknat på 5 gånger pengarna, för det kan du lätt få i dagsläget. Sen finns det sidor på nätet som visar helt andra siffror och det är kurser som gäller fastlandet, där det finns mindre tillgång på västvaluta och större efterfrågan. Här pratar Vi väl i alla fall växlingkursen här på ön, antar jag?

Växlar man med mig såkan man växla tillbaka om man får över! Hepp! / R
Svara med citat

Gammal 2009-05-13, 19:48

Göran

Medlem
Göran är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2007

Smile
Var på Isla februari-mars och då fick vi 4.9 till 5.0 blv per dollar beroende på vem som växlade, jag eller frugan och vem stod bakom disken där vi växlade.
Svara med citat

Gammal 2009-05-13, 21:13

margarita

Globetrotter
margaritas avatar

Standard
Växlekursen oavsett vart i världen, svart eller vit växlingskurs, så är det färskvara. Just nu så ligger den nog runt det också, men med tanke på att det inte är lika mycket nordbor här nu så är jag inte uppdaterad dagligen som jag varit under chartersäsongerna. Närhelst det är dags så är det bara att hojta till å fråga! :-) // Rulle
Svara med citat

Gammal 2009-10-30, 15:30

Gäst

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av mli Visa inlägg

Hej. Efter min resa till venezuela har jag ganska mkt bolivares kvar, närmare bestämt 924000 vilket motsvarar 2990 svenska kronor. Har försökt att växla med forex och x-change men det har inte kunnat ta emot dem, har även testat att sälja dem på tradera men utan framgång.
Tänkte kolla om nån som ska resa snart är intresserad av att växla?
mvh
Hej
Jag är intresserad av detta.
Kontakta mig på tel nr 0708-838705

MVH

Rolf
Svara med citat

Gammal 2009-10-30, 18:28

margarita

Globetrotter
margaritas avatar

Standard Växling å annat....
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Hej
Jag är intresserad av detta.
Kontakta mig på tel nr 0708-838705

MVH

Rolf
Med rådande kurs på plats (4,6 - 4,9) så uppskattar jag värdet till ungefär dryga 200 USD, men det förutsätter att det är de NYA bolivares, då det är ytterst tveksamt om du ens kan växla de gamla längre!

Mvh / Rulle
Svara med citat

Gammal 2009-11-03, 23:27

Gäst

Standard Bolivares
Hej
efter min venezuelaresa har jag 1032 bolivares liggandes
Ngn som är intresserad av detta så maila sofia_soderin@hotmail.com, jag finns i Uppsala
Svara med citat

Gammal 2009-12-11, 21:03

margarita

Globetrotter
margaritas avatar

Standard
Hej alla Ni här på forumet!

Jag vill bara upplysa Er om att att just nu så ligger den svarta växlingskursen i Playa el Agua på 5,3 Bs/USD...men jag vill samtidigt passa på att upplysa Er om att det färskvara. Dock ser jag inget som tyder på att kursen skull gå ner nu, tvärt om kanske rent av. Den som lever får se!
Har Ni frågor och/eller funderingar i övrigt så kan Ni alltid höra av Er via Forumet eller skriva direkt till mig på runar.hellstrand@gmail.com

Mvh Rulle på Restaurang 7th Heaven... eller som de flesta svenskarna säger..."Sjuan"! Mig/oss hittar Ni ungefär mitt på stranden Playa el Agua och där kan Ni får tips, råd, hjälp med lite utan varje...av mig som är svensk och bor här sedan typ 5 år! :-)
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8