ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2007-08-18, 08:28

Standard stormen
hur är vädret där nere nu när storemen härjar..rolle du brukar väll vara här rätt ofta?
Svara med citat

Gammal 2007-08-18, 17:08

Linda..............

Standard Re: stormen
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymous

hur är vädret där nere nu när storemen härjar..rolle du brukar väll vara här rätt ofta?

Hej hopp.
Isla ligger under orkanbältet och klarar sig bra från dessa oväder.
Svara med citat

Gammal 2007-08-19, 01:35

margarita

Globetrotter
margarita är inte uppkopplad
margaritas avatar

Reg.datum: feb 2006

Rykte: 0

Skicka ett meddelande via MSN till margarita
Standard De e lugnt!
Hejsan! Rulle, var namnet, och det var ju rätt så nära i all fall!
Isla Margarita ligger långt söderut och därför så får Vi som oftast bara lite vindpiskat regn eller så när det härjar oväder i trakterna. Nu så var det hyfsade vågor i Playa El Agua, men inte på ett negativt sätt, utan det lockade till sig en del brädsurfare och Vi fick lite att titta på. Annars så kommer dett lite byiga vindar under en 10-30 minuter och det regnar lite, men sedan går det över och allt bli lugnt och stilla som om inget hade hänt.
Det har varit lite monigt av och till (ovanligt för årstiden) men inget som varken jag eller mina gäster har känt som negativt. är det helt klart hela dagarna så kan det lätt bli nästan lite FÖR varmt!

Har Du flera frågor om allt eller ingenting så kan du även skriva direkt till mig så tar jag det i mån om tid och möjlighet. men jag brukar hinna med rätt så bra.

Jag har planer att först sätta ihop en egen hemsida för restaurangen SNARAST, men menuer för både mat & dryck. Sedna har jag tänkt mig en svenska site för allmän information om Isla Margarita och även lite om fastlandet, vad man kan göra här och där och lite löpande information om väder och vind.... en påse gott & blandat helt enkelt!

Mvh från "Maggan"! / Rulle 8)
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8