ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2007-07-26, 08:29

Mynoelle

Standard Pueblo Caribe eller Las Palmeras?
Hej!
Vi står i valet och kvalet mellan hotellen Pueblo Caribe på El Tirano-stranden och Las Palmeras i playa el agua. Någon som har något bra tips?Tacksam för svar
Svara med citat

Gammal 2007-08-01, 18:49

margarita

Globetrotter
margarita är inte uppkopplad
margaritas avatar

Reg.datum: feb 2006

Rykte: 0

Skicka ett meddelande via MSN till margarita
Standard Boendeval!
Hejsan!

Här kommer en kommentar från en som bor här. Jag har dock inte bott på någon av hotellen, men jag hör ju en hel del av alla de gäster som kommer till min restaurang här i Playa El Agua. Jag tror nog att jag har hört lika lite gnäll om bägge dessa två hotell, varför jag antar att de håller ungefär samma klass. Jag skulle dock rekomendera Er att välja Las Palmeras av det enkla skälet att det ligger här i Playa El Agua där det finns lite mera att göra och välja på, inpå husknuten så att säga. Från Las Palmeras har Ni promenadastånd till stranden och ett otal restauranger (inte bara min - *skrattar*) och till Bodegon Johnny där Ni kan handla livets nödtort. Jag har en karta som jag har gjort över området som jag kan skicka till er om Ni bara hör av Er med en emailadress. Har Ni sedan fler frågor och funderingar å hjälper jag till så gott jag kan och hinner! :-)

Varma & vänliga hälsningar från Playa El Agua! / Rulle 8)

www.isla-margarita.se runar.hellstrand@telia.com
Svara med citat

Gammal 2007-08-29, 20:57

gertason

Medlem
gertason är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2007

Rykte: 6

Standard
Hej
Satsa på Playa el Agua, Playa Caribe har ingen strand att tala om och heller ingen
restaurant som seven ´Heaven eftersom den bästa fiskrestauranten har
stängt
PAPA,
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8