ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2007-02-08, 10:26

verra

Standard Till Isla Margarita med Falklauritsen rejser
Hej,
För er som funderar på att åka till Isla Margarita skulle jag bara vilja tipsa om www.falklauritsen.dk. Jag och min sambo åker till IM med dem om en månad och har bokat två veckor på hotell Costa Linda Beach. Vi betalar 10.300 SEK vardera för flyg (fr. KPH), transfer, hotell inkl. frukost. När Fritidsresor kom med sin katalog i dagarna kostar exakt samma resa, samma datum och samma hotell 12.200 SEK. Eftersom vi inte har åkt ännu vet jag ju inte hur FL är som arrangör, men ryktet säger att de ska vara jättebra.

...och för 2.000 spänn kan man ju hitta på en massa skoj...
Svara med citat

Gammal 2007-02-24, 13:51

Rulle

Standard FL är nog varken bättre eller sämre än någon annan!
Jag åkte med FL till Playa El Agua för tre år sedan och allt fungerade bra. Costa Linda är ett litet trevligt hotell och sannolikt bra mycket bättre att bo på än på många av de större hotellen.
Tar du med dig de extra 2000 SEK i USD och växlar dem svart i Playa El Agua så får du mycket för dessa slantar!...t.ex. 60 backar öl, om man nu ska jämnföra med något! :-)

Mvh Rulle / www.isla-margarita.se
Svara med citat

Gammal 2010-01-11, 18:53

Gäst

Smile
Hej!

Vi vet att det är underbart på IM. Vi var där för 2 år sedan och all incl med Frtidsresor kostade då resan knappt 20000:- /2 pers.Bilden har tydligen ändrats en del.
Vi upplevde då, att dom som åkte med FL hade sämre boende än FR. FR hade marklägenhet eller rum med balkong, vilket inte FL hade.

Jag vill inte göra er besvikna men ni kanske kan kolla upp detta innan ni åker.
Jag önskar er en trevlig resa och en underbar semester!!

Lena
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8