Blir så jädra förbaskad när man sitter och läser reseforum om isla de margarita och framförallt hotellt flamenco. Hittade inte de felen de flesta av er hittade? Efter att ha läst era argument för att inte åka ner dit hade jag inte höga förväntningar på stället. Men blev chockad när jag kom underfund med att allt var bara skitsnack. Jag åkte dit tillsammans med min familj och firade jul där kom hem nu för två dagar sedan. De två veckorna jag var där nere, vart de bästa i mitt liv.
Några negativa grejer? Japp, visserligen var det det. Men vad ska man förvänta sig, Venezuela är ett land som 75% av befolkningen lider av fattigdom.. kan man egentligen förvänta sig något då?
det enda negativa jag kan säga var väll att vi hade väll ca 10 kackelackor på rummet, hur farligt är det? visserligen är de riktigt äckliga och jag är nog inte den enda som avskyr de djuren. Men jag menar, vi reser till ett land där de har överflöd i kackelackor. Kan inte skylla hotellet för det eller? dessutom tog de speciellt medel då och då, och då dog kackellackorna.
det andra som var lite tradigt är att det inte finns nått direkt nattliv för en familj. diskotek? japp, men inte för småbarnsfamiljer. det blev mörkt snabbt och ska man skylla det på hotellet med eller?
maten? hur fasiken kan man klaga på den. Jag var där i två veckor, åt alltså där varje dag. och visst man kanske blir trött på maten om man tar samma varjedag. Det gäller för fasiken att testa på nått nytt.. Jag åt inte samma mat varjedag och då tror jag inte heller att man tröttnar på det.
Personalen är ingen bra? haha, det var nog den sämsta kommentaren. jag har inte träffat på ödmjukare människor på väldigt länge. de teamet som höll igång med showerna ska ha en fet jävla applåd, för både sin personlighet och sin talang till dans. Servicen var oxå helt perfa, visst ibland kunde det vara svårt att få något beställt på kvällen.. då det fanns mkt folk.. men jag menar servetörerna/servetriseerna är förfan inte mer än människor. vem som helst får glömma? ok!
stranden? fick höra att den skulle vara en meter bred.. skrattade när jag såg den. Haha.. en meter är en fet jädra lögn som de mesta skitsnacket här inne. jag tyckte stranden var perfa den med, vattenet var perfa. dock ett råd till er med mindre barn. låt de inte bada själva då det finns undervattenströmmar och kan komma in höga vågor i mellanåt.
vet inte vad jag ska säga mer än att jag kommer tillbaka, tillbaka till flamenco!

tack för mig!