ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2007-01-04, 15:17

Larsson

Nykomling
Larsson är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: jan 2007

Rykte: 0

Standard isla de margaritas
Ska resa till isla de margaritas i april med Framtidsresor.
Vi skall bo på hotell Coco Paraiso.
Är det någon som vet nåt pos/neg om resebyrån eller om hotellet?
Även kanske om resrutten Arlanda - Frankfurt - Caracas?
Tack på förhand!!
Svara med citat

Gammal 2008-02-14, 10:17

LadyFritte

Nykomling
LadyFritte är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2008

Rykte: 0

Standard
Hej.
Åkte med Framtidsresor till Margarita 2003, då bodde vi på Flamenco. Framtidsresor var små då och mycket serviceminded, vi hade bättre service än på något annat bolag. Vi åkte Köpenhamn-Amsterdam-Caracas-Porlamar. Sen var vi på Margarita igen 2006 och bodde i en av Runars lägenheter, mycket hade förändras på dessa tre år. Jättemycket mer turism, många svenskar pga Fritidsresor bla. Priserna hade också stigit betydligt. Nu hade vi ju eget kök så vi åt bara ute när vi kände för det och jag misstänker att ni ska ha all inclusive. Sist reste vi Köpenhamn-Frankfurt-Caracas-Porlamar. Frankfurt är ingen kul flygplats, personalen i säkerhetskontroller etc är fruktansvärt otrevliga. Caracas är också en hemsk flygplats, massa männsiskor som vill bära dina väskor, svartväxla etc. Man känner sig fruktansvärt stressad och lite rädd. Mitt tips är att ni ser till att få ut era väskor och gå de 500 meterna till inrikeshallen så fort ni kan, där är det lugnare. Obs detta är vid inresan. Avgångshallen i Caracas är betydligt lugnare. Ha en skön tripp, Margarita har underbart klimat. Coco Paraiso har jag inte bott på men det låg i slutet av gatan där vi hyrde lägenhet så vi passerade dagligen, såg fint ut.
Svara med citat
Svara

« Vädret | Blåser? »

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8