ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2007-04-14, 16:53

margarita

Globetrotter
margarita är inte uppkopplad
margaritas avatar

Reg.datum: feb 2006

Rykte: 0

Skicka ett meddelande via MSN till margarita
Standard Re: Tack för tips, information
Citat:
Ursprungligen postat av gäst

Citat:
Ursprungligen postat av Isal de Margarita nästa

Tack för tipsen, informationen! Vi, 2 personer, ska åka 070130 till Playa el Humo hotell Portofino med Fritidsresor och jag sitter just nu och söker information och fakta. Har som du skriver svårt att hitta fakta.
Skulle gärna vilja vet om detta hotell är ok. Har tänkt o boka det till nästa år. Hoppas på svar

Hejsan!
De folk som jag har pratat med har inte varit så där supernöjda med Portofino. Dels så ligger det lite offside och sen så har det väl inte varit helt nöjda med maten. De som däremot har varit nöjda med sina hotell har varit de som bott på Coral Caribe, Coco Paraiso och Costa Linda!

Mvh Rulle
Svara med citat

Gammal 2008-12-24, 13:28

robban1977

Standard
Hej Rulle. Har en fråga bara. Är det fortfarande som du skrev i det här inlägget förra året? DVS att de mest nöjda gästerna är de som bor på Coral Caribe, Coco Paraiso och Costa Linda?

Citat:
Ursprungligen postat av margarita Visa inlägg

Hejsan!
De folk som jag har pratat med har inte varit så där supernöjda med Portofino. Dels så ligger det lite offside och sen så har det väl inte varit helt nöjda med maten. De som däremot har varit nöjda med sina hotell har varit de som bott på Coral Caribe, Coco Paraiso och Costa Linda!

Mvh Rulle
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8