ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2006-07-11, 17:14

Jeanette

Standard All inclusive på Isla Margarita?
Hopp och hej,

Har kollar på en resa med ving, två vrckor med All.i. Är det bättre att boka med All.i eller ska man ta ute...ska åka med min sambo, är det ett mysigt ställe för par?

//J
Svara med citat

Gammal 2006-07-29, 01:36

Standard
Hej, det är ett väääldigt mysigt ställe att åka till som par =)
Ang. all incl. det är ju en smaksak, jag personligen valde inte det just för att jag tycker det är lite trist att alltid bara äta på hotellet.....mysigare att gå ut och äta på olika restauranger vid havet =)
Svara med citat

Gammal 2006-08-04, 13:17

Standard All inclusive på Isla Margarita?
Hopp och hej på dig med!

Jag och min sambo har bokat all inclusive via ving, det gjorde vi en annan gång när vi var till Yucatan halvön i Mexico och bara för att man har all inclusive så behöver man ju inte äta alla måltider på hotellet, det är ju så billigt ändå. Vi åkte runt på ön och åt där vi kände för det och så tyckte vi att det var en trygghet att veta att vi alltid hade mat på hotellet ifall något skulle hända och man kanske stod utan pengar...

All inclusive =
Svara med citat

Gammal 2006-08-09, 22:50

Rickard

Medlem
Rickard är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2006

Rykte: 0

Standard Bra med all inclusive
Jag håller med, man väljer ju själv om man vill äta på hotellet eller ute. Men tryggheten finns alltid där att man alltid har mat.
Jag och min tjej ska själva åka dit i vinter med Ving och vi har bokat All inclusive.

:lol:
Svara med citat

Gammal 2006-08-10, 23:10

Standard Re: All inclusive på Isla Margarita?
Citat:
Ursprungligen postat av Jeanette

Hopp och hej,

Har kollar på en resa med ving, två vrckor med All.i. Är det bättre att boka med All.i eller ska man ta ute...ska åka med min sambo, är det ett mysigt ställe för par?

//J
Boka med Danska Frank-Lauritzen resor om du kan flyga från Köpenhamn, klart billigare än de svenska arrangörerna
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8