ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2006-04-21, 18:18

Janet

Standard Angående Jörgens inlägg om vin....
Håller helt med Jörgen om att detta är den viktigaste frågan innan avresa, hur är det med vinet?? 8) Eftersom jag inte dricker öl, har senast rest i både Brasilien och Thailand med dyra och dåliga viner så har jag redan ställt mig in på att köpa en Bag-in-Box på flygplatsen......den kan vi leva på under de tre veckor som vi ska tillbringa på Isla de Margarita i feb-07...... aaaahhh eller kanske behöver min sambo och jag två lådor :roll: hehe..... hör av er om ni ska dit, är så nyfiken på stället ju!!! Ha det gott, kram!
Svara med citat

Gammal 2006-04-22, 12:08

Marita

Standard
Hmm, bra ide, :-D
Vi tar nog med lite vin vi oxå, vi kommer vara där i mars -07 8) 8)

marita
Svara med citat

Gammal 2006-04-23, 15:47

Janet

Standard Den viktiga vin-frågan
Har ni bokat resa redan Marita? Vilka reser ni med? Vi funderade på att backpacka men bokade till slut en charterresa med Fritidsresor till Palm Beach hotell. :-D .....3v är lång tid men vi ska göra många utflykter tänkte vi..... Säg till om du har några bra tips om utflykter, ska ni göra några?? Längtar.... 8) :lol: :P
Svara med citat

Gammal 2006-04-25, 18:34

Marita

Standard
Hej Janet
Vi har bokat resan nu, åker med Fritidsresor 2mars -07, två veckor 8) 8)

Skall bli härligt :-D
Vet inte så mycket om ön, än vad jag läst mig till här och på andra ställen så jag tar tacksamt emot ideer och förslag

Marita
Svara med citat

Gammal 2006-04-26, 20:18

Janet

Standard vin vin vin vin
Maila mig Marita så kan vi byta tips 8) både före och under resan när vi hittar något man inte får missa :-D :-D :-D min mailadress är bytet2@hotmail.com :wink:
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8