|
|

2008-10-15, 17:02
|
|
|
Jobb @ Dublin
Hallå där! Jag är en 22årig musikälskare från Skåne/Malmö. Jag kommer flytta den 2:a November till Irland, Dublin. Kommer jobba åt IBM inom Helpdesk, sitter å funderar på hur man ska göra med boende etc. Någon som har nån direkt information? All information uppskattas, ha det fint! Sincerely Fredde Malmö
|
|
|

2008-10-26, 11:53
|
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst
Hallå där! Jag är en 22årig musikälskare från Skåne/Malmö. Jag kommer flytta den 2:a November till Irland, Dublin. Kommer jobba åt IBM inom Helpdesk, sitter å funderar på hur man ska göra med boende etc. Någon som har nån direkt information? All information uppskattas, ha det fint! Sincerely Fredde Malmö
|
Tja jag är också 22år gammal och har jobb på G på IBM CTS,
Jag funderar på att flyttta men hyrorna verkar hemska o lönen verkar rätt kass.
18500€/år
För kolla hyror o bostäder kolla: Daft.ie : Property for Sale in Ireland, Overseas Property, Property to Let, Houses to Rent, Accommodation Sharing, Parking Spaces in Ireland (Dublin, Cork, Galway, Limerick, Belfast)
Lägg till mig på MSN: silver_haxxare@hotmail.com
|
|
|

2008-10-31, 13:01
|
|
|
Hej!
Jag har också fått jobb på måndag och åker ner den 2:e, förmodligen kommer vi utbildas tillsammans! Adda mig på msn: fire_brainy@hotmail.com - jag har tittat på lite lägenheter osv, men tänkte bo på hostel i city center de första dagarna.
|
|
|

2008-10-31, 14:48
|
|
|
|

2008-11-18, 16:17
|
|
|
Citat:
Tja jag är också 22år gammal och har jobb på G på IBM CTS,
Jag funderar på att flyttta men hyrorna verkar hemska o lönen verkar rätt kass.
18500€/år
För kolla hyror o bostäder kolla: Daft.ie : Property for Sale in Ireland, Overseas Property, Property to Let, Houses to Rent, Accommodation Sharing, Parking Spaces in Ireland (Dublin, Cork, Galway, Limerick, Belfast)
Lägg till mig på MSN: silver_haxxare@hotmail.com
|
Jag ska åka ner börjar i januari
|
|
|

2008-11-27, 02:34
|
|
|
Jag sökte förra helgen till tech supporten på IBM och väntar spänt på svar. Hur lång tid tog det för er innan dom hörde av sig?
|
|
|

2008-11-28, 10:17
|
|
|
Citat:
Jag sökte förra helgen till tech supporten på IBM och väntar spänt på svar. Hur lång tid tog det för er innan dom hörde av sig?
|
Tja,
Tror det brukar gå ganska fort någon vecka kanske.
|
|
|

2009-11-12, 18:46
|
|
|
har redan ett jobb fast ute i lilla Leixlip, har alla hittat boende redan. vill inte bo här ute i skogen =P skicka ett mail adda mej på en lätta adressen riihijarvi_19@hotmail.com om någon söker boende...
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
|