ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2008-10-15, 17:02

Gäst

Standard Jobb @ Dublin
Hallå där! Jag är en 22årig musikälskare från Skåne/Malmö. Jag kommer flytta den 2:a November till Irland, Dublin. Kommer jobba åt IBM inom Helpdesk, sitter å funderar på hur man ska göra med boende etc. Någon som har nån direkt information? All information uppskattas, ha det fint! Sincerely Fredde Malmö
Svara med citat

Gammal 2008-10-26, 11:53

Gäst

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Hallå där! Jag är en 22årig musikälskare från Skåne/Malmö. Jag kommer flytta den 2:a November till Irland, Dublin. Kommer jobba åt IBM inom Helpdesk, sitter å funderar på hur man ska göra med boende etc. Någon som har nån direkt information? All information uppskattas, ha det fint! Sincerely Fredde Malmö
Tja jag är också 22år gammal och har jobb på G på IBM CTS,
Jag funderar på att flyttta men hyrorna verkar hemska o lönen verkar rätt kass.
18500€/år
För kolla hyror o bostäder kolla: Daft.ie : Property for Sale in Ireland, Overseas Property, Property to Let, Houses to Rent, Accommodation Sharing, Parking Spaces in Ireland (Dublin, Cork, Galway, Limerick, Belfast)
Lägg till mig på MSN: silver_haxxare@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2008-10-31, 13:01

Gäst

Standard Hej!
Jag har också fått jobb på måndag och åker ner den 2:e, förmodligen kommer vi utbildas tillsammans! Adda mig på msn: fire_brainy@hotmail.com - jag har tittat på lite lägenheter osv, men tänkte bo på hostel i city center de första dagarna.
Svara med citat

Gammal 2008-10-31, 14:48

Jonatan

Standard IBM i Dublin
Har också jobb på IBM, flyttar den 23e November.
Hör av dig / er!

jonatanbergman@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2008-11-18, 16:17

Gäst

Standard
Citat:

Tja jag är också 22år gammal och har jobb på G på IBM CTS,
Jag funderar på att flyttta men hyrorna verkar hemska o lönen verkar rätt kass.
18500€/år
För kolla hyror o bostäder kolla: Daft.ie : Property for Sale in Ireland, Overseas Property, Property to Let, Houses to Rent, Accommodation Sharing, Parking Spaces in Ireland (Dublin, Cork, Galway, Limerick, Belfast)
Lägg till mig på MSN: silver_haxxare@hotmail.com
Jag ska åka ner börjar i januari
Svara med citat

Gammal 2008-11-27, 02:34

Gäst

Standard
Jag sökte förra helgen till tech supporten på IBM och väntar spänt på svar. Hur lång tid tog det för er innan dom hörde av sig?
Svara med citat

Gammal 2008-11-28, 10:17

Gäst

Standard
Citat:

Jag sökte förra helgen till tech supporten på IBM och väntar spänt på svar. Hur lång tid tog det för er innan dom hörde av sig?
Tja,

Tror det brukar gå ganska fort någon vecka kanske.
Svara med citat

Gammal 2009-11-12, 18:46

Gäst

Standard
har redan ett jobb fast ute i lilla Leixlip, har alla hittat boende redan. vill inte bo här ute i skogen =P skicka ett mail adda mej på en lätta adressen riihijarvi_19@hotmail.com om någon söker boende...
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8