ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-12-03, 11:04

liber

Nykomling
liber är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2010

Rykte: 0

Standard Boende- och restips Goa
Hej!
Jag och en kompis åker till Goa i mitten av januari och stannar i två veckor. Vi är ute efter både slappande på stranden och vilda fester alltså en "vanlig charterresa" men vi vill även komma till lite andra platser med en annan typ v människor och kanske fina stränder eller natur?. Vad har ni för tips på vart man ska ta sig?
För chartrandet har jag hört att Baga ska vara bäst, har ni något boendetips där? Gärna inte alltför dyrt och med ungdomlig publik
Svara med citat

Gammal 2011-01-14, 09:51

idha

Nykomling
idha är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2011

Standard
Om ni vill göra en dagsutflykt någon dag har jag ett tips! åker man några timmar längre in i Goa kommer man till ett vattenfall som heter dudshagar(stavning?) som är jättefint! Där kan ni bada i vattenfallet, mata apor.

Hyr taxi en hel dag så hjälper taxichaffören er dit. MEN ÅK TIDIGT! vi var där vid 9 tiden på förmiddagen och då var det bara vi och ett brittiskt par där. underbar känsla att bada helt själva i ett stort vattenfall med kallt vatten. när vi åkte därifrån vid 11-12tiden började alla turister ramla in, innan vi kom därifrån var det hundratals

Om ni vill ha en riktig charter-resa tycker jag ni ska åka till Baga. mest turister och mest party!

ha en trevlig resa
Svara med citat

Gammal 2011-02-16, 23:23

filt

Medlem
filt är inte uppkopplad
filts avatar

Reg.datum: feb 2007

Standard
Palolem är en superfin strand i södra Goa. Relativt unga folk, dock inte lika packat med feta medelålders britter som i Baga om det nu är det man är ute efter.
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8