ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-10-22, 13:03

desires

Globetrotter
desires är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2009

Rykte: 3

Standard Är det OK att åka till Indien bara för en vecka?
Precis kommit hem från en resa i Kroatien men det är så kul att resa så jag börjar redan tänka på nästa resa utomlands. Har tänkt åka någonstans i februari-mars nästa år där det är någotsånär varmt den årstiden. Men kan bara vara borta en vecka denna gång. Har varit på alla Kanarieöarna, Egypten, Azorerna, Madeira etc och började då tänka på Indien istället. Hur lång är flygresan dit? Är det någon som känner till vem som har billiga flyg till Indien? Har här på Reseforum redan sett tips på hotell i Goa. Eller kanske man ska prova charter för en gångs skull? Bara några funderingar, tacksam för tips!
Svara med citat

Gammal 2009-10-31, 18:47

filt

Medlem
filt är inte uppkopplad
filts avatar

Reg.datum: feb 2007

Rykte: 0

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av desires Visa inlägg

Precis kommit hem från en resa i Kroatien men det är så kul att resa så jag börjar redan tänka på nästa resa utomlands. Har tänkt åka någonstans i februari-mars nästa år där det är någotsånär varmt den årstiden. Men kan bara vara borta en vecka denna gång. Har varit på alla Kanarieöarna, Egypten, Azorerna, Madeira etc och började då tänka på Indien istället. Hur lång är flygresan dit? Är det någon som känner till vem som har billiga flyg till Indien? Har här på Reseforum redan sett tips på hotell i Goa. Eller kanske man ska prova charter för en gångs skull? Bara några funderingar, tacksam för tips!
Köp en sista-minuten-biljett ner till Goa, finns för 3500 kronor jut nu. Jag tycker dock att det är lite kort tid med en vecka, men en vecka är bättre än ingen vecka

Jag rekommenderar dig dock att inte boka hotell i förväg utan att bara köpa flygstol. Åk till Palolem, den bästa stranden i Goa och hyr en billig cocohut där.
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8