ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-03-03, 15:44

Mios_matte

Nykomling
Mios_matte är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2009

Rykte: 0

Talking Boktips - Shantaram!
Hej på er! Jag läser nu en bok som heter Shantaram som är en riktig djupdykning ner i Indien. Finns som pocket och är perfekt att ta med, för det är en riktig tegelsten. För er inbitna - läs och njut =)
Svara med citat

Gammal 2009-08-04, 23:35

lotta h

Nykomling
lotta h är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2009

Standard
Jag läser den just nu, jag älskar ju Indien och borde gilla boken, men än känns det rätt tungt. Men jag har ju inte kommit så långt ännu, och jag tänker kämpa på :-)
Svara med citat

Gammal 2010-03-02, 00:41

Majazz

Nykomling
Majazz är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2010

Standard Reseliteratur
Hej! Vad kul med boktips! Berätta lite om boken Shantaram! Jag brukar alltid ha med något läsbart som anknyter till landet som jag reser i. Hade med Alliende i Chile, Andarnas hus, plötsligt blev min 2 årige sons hår grönt (koppar) hade aldrig fattat bokens innehåll om jag läst i Sverige. ja.. lite internt för er som läst boken. Det är underbart att ha rätt bok med sig när man reser.

Flyger den 9/3 till Goa. Har hört/läst mycket gott om Polelem, hur lång resa är det från flygplatsen?

Vill också till Humpi- ruinstaden. Vet någon var man kan ta en sovbuss? Hur många timmars resa? Tips om boende i Humpi!?

Finns det någon som känner till något kvinnligt hantverkscoorporativ i närheten av Goa?
Majazz
Svara med citat

Gammal 2010-06-24, 11:38

Budgetresande.se

Medlem
Budgetresande.se är inte uppkopplad
Budgetresande.ses avatar

Reg.datum: feb 2010

Rykte: 3

Standard
Jag har ocksa last den boken och den ar verkligen ett maste aven om man inte ska till Indien. Jag brukar rekommendera folk att lasa den engelska versionen for det ar mycket som forsvinner i oversattningen.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8