ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-07-21, 13:13

Riyo

Nykomling
Riyo är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2010

Rykte: 0

Question Boka alla flyg hemifrån?
Jag och min sambo köpte häromdagen biljetter till Bali den 17 november (bara 3800 kronor).
Vi vill vara borta så länge pengarna räcker och eventuellt åka till Malaysia och Thailand också.
Det vi funderar på är om det blir mycket dyrare att köpa flygbiljetter när vi väl är i Bali? Bör vi köpa alla flygbiljetter nu?
Jag är lite orolig för att vi kan få biljetter här för halva priset och att vi inte tar chansen.
Någon med erfarenhet?
Svara med citat

Gammal 2010-07-21, 15:54

wkstrm

Globetrotter
wkstrm är inte uppkopplad
wkstrms avatar

Reg.datum: jul 2008

Rykte: 4

Standard
Har ingen direkt erfarenhet av det men jag får för mig att enkelbiljetter alltid är dyrare än T&R biljtter. Jag kollar själv på en resa som kommer börja på Bali och sluta i Hongkong. Försöker jag boka enkelbiljtter så har det hitils varit dyrare än att boka T&R biljetter.

Det är väl det jag kan komma med. Överlåter ordet till någon annan.
Svara med citat

Gammal 2010-07-21, 17:40

Riyo

Nykomling
Riyo är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2010

Rykte: 0

Standard
Jo. Jag vet inte hur det är med det. Men i och med att vi inte vet var vi åker hemifrån är det svårt att köpa tur och retur.
Men om du ska hitta billiga biljetter är Kilroy det bästa. Har hittade väldigt mycket billigt där. Är egentligen mest därför jag är osäker på om man vågar vänta med att köpa biljetter.
Svara med citat

Gammal 2010-08-08, 16:00

Gäst

Standard vilka flyger du med?
Sverige - Bali för 3800kr? Bara att gratulera. Även om det bara är en enkel så är det mkt billigt. Hur flyger du?

Jag hade safat och bokat hemresan redan nu. En enkel billjet hem med kort varsel kan bli dyr. Hur mycket extra kostar en ombokningsbar billjett? Billjetter till Malaysia och Thailand kan du köpa där nere med kort varsel. AirAsia flyger billigt.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8