ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-02-14, 23:30

staern

Globetrotter
staern är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2009

Rykte: 3

Question Pris Stockholm-London
Någon som vet när det generellt är dyrare/billigare att resa nämnda sträcka? Jag har kollat en del priser under perioden mars-maj utan att upptäcka någon särskild tendens. OBS! Svara gärna med månader om möjligt, inte enbart årstid! Både mars och maj är ju vår! Åtminstone i London...
Svara med citat

Gammal 2010-02-15, 00:49

Swetrot

Globetrotter
Swetrot är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2008

Rykte: 4

Standard
London är en så pass konkurrensutsatt destination, och dessutom väldigt stor linje, så biljettpriserna är rätt så stabila under hela året. Håll utkik efter diverse kampanjer är mitt tips. Ibland kan man finna paketresor med hotell över en weekend för riktigt bra priser.
Svara med citat

Gammal 2010-02-19, 00:57

PeterSouth

Globetrotter
PeterSouth är inte uppkopplad
PeterSouths avatar

Reg.datum: feb 2010

Standard
London är nog Europas mest täta Flygdestination. I stort sett alla flygbolag har London på deras karta. En del bolag flyger t.o.m till mer än 1 Flygplats i London (exempelvis easyJet Köpenhamn-Gatwick samt Köpenhamn-Stansted)
Svara med citat

Gammal 2010-02-19, 12:12

Emil.G

Medlem
Emil.G är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2010

Standard
Om du vill resa billigt så är Norwegian ett bra flygbolag enligt mig. Dem börjar flyga till London den 29 april från Arlanda och priserna ligger som billigast 299 kr inkl skatter och avgifter. Sen så har vi ju SAS, British Airways och Viking Airlines och deras priser lär ju gå på över 1000 kr men nog så kommer du fram i rätt tid.

Om du vill välja ett litet mer billigare alternativ så är Ryanair ett alternativ för det är bara att ta sig ner till Skavsta eller till Västerås flygplats. Jag hoppas att du hittar till slut en billig resa till London.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8