ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2012-01-04, 09:16

Gäst

Question Sun Palace Faliraki Rhodos
Vi ska dit i juni, nån som varit där och kan berätta, om hotellet och området? Hörde att det skulle finnas ett shoppingcenter i närheten, sanningshalt?

Vet att dom bygger ett vattenland vid hotellet som ska vara klart i maj, hoppas dom hinner klart tills vi ska dit med våra 3 barn, dom älskar vattenrutschkanor. :-)
Svara med citat

Gammal 2012-01-04, 20:51

robbie

Medlem
robbie är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2008

Rykte: 0

Standard
Hej...jag bodde på sun palace med familjen för 2 sommrar sedan och vi tyckte det var kanon!! Inte för att det var det finaste hotell vi bott på kanske..men animation team (som var på engelska) var helt kanon, Hittade på massa kul både på dagarna och kvällarna, om man nu tycker om det!!
Något stort shoppingcentra finns inte i närheten vad jag vet..däremot nära till vattenparken i faliraki, men som du skrev så håller dom ju på att bygga en egen vattenpark på hotellet!!!
Ganska nära ligger däremot en nöjespark med lite karuseller och sånt...busshållplats precis utanför hotellet om man inte vill ta taxi..
Fråga på om du fortfarande undrar nåt...
Kan varmt rekommendera sun palace i faliraki...
Svara med citat

Gammal 2012-01-16, 15:04

susanne7206261

Nykomling
susanne7206261 är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2008

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av robbie Visa inlägg

Hej...jag bodde på sun palace med familjen för 2 sommrar sedan och vi tyckte det var kanon!! Inte för att det var det finaste hotell vi bott på kanske..men animation team (som var på engelska) var helt kanon, Hittade på massa kul både på dagarna och kvällarna, om man nu tycker om det!!
Något stort shoppingcentra finns inte i närheten vad jag vet..däremot nära till vattenparken i faliraki, men som du skrev så håller dom ju på att bygga en egen vattenpark på hotellet!!!
Ganska nära ligger däremot en nöjespark med lite karuseller och sånt...busshållplats precis utanför hotellet om man inte vill ta taxi..
Fråga på om du fortfarande undrar nåt...
Kan varmt rekommendera sun palace i faliraki...
Vi är 3 barnfamiljer som funderar att åka hit har barn i oldrarna 12,11,8,4 undrar om du kan rekomendera deta till oss. Undrar hur allinklusive var fans det mat som kan passa alla och vad sarverade dom i snacksbaren och hur va dryckerna och under vilka tider ingick drycken inte för att vi ska supa men någon öl eller dryck vill man ju ha. Udrar hur rumen va? Vill veta allt som du kan dela med dej av .Tack på för hand
Svara med citat

Gammal 2012-01-16, 21:08

robbie

Medlem

Standard
hej..ja jag tror nog att det kan bli kanon för er..speciellt nu när dom har byggt en egen vattenpark på hotellet.
Maten var bra tyckte vi...dom försökte ju variera maten på kvällarna med olika teman..typ grekiskt, mexikanskt,barbeque osv..men det fanns ju alltid nåt som gick hem för banen också..glass och efterrätter..
Baren öppnade 10:00 tror jag det var och det var bara och gå och hämta det man ville ha..fanns en färdig drinklista med kanske 10-15 drinkar..men annars kunde man be dom om nån annan drink också, dom var schyssta i baren!!
Slush för barnen fanns också i 2-3 olika smaker..ett gott tips var att be om en vodkaslush...gött i värmen...
angående rummen så tyckte jag det var typ standard rum, varken mer eller mindre...men funkade alldeles utmärkt och med ganska rymlig balkong.
jo snackbaren...det var väl ingen gourmetmat precis, kunde vara typ pomme och korv eller hamburgare, sallad...+ var att det var frukt och glass, det tyckte barnen om..
Fråga på om det är något mer ni undrar över..
Svara med citat

Gammal 2012-04-04, 01:29

Gäst

Standard också åka till sun palace i början av juni
Vi ska också åka till sun palace i början av juni. undrar om det var långt till stranden? och hur var stranden? ska åka med min man och vår 3 årige son. Sen läste jag att det är mkt party i faliraki, men vad jag förstod så låg hotellet inte mitt i smeten. märkte man av detta?

Mvh sommar-12
Svara med citat

Gammal 2012-04-19, 16:14

robbie

Medlem

Standard
Hej...stranden ligger tvärs över gatan, så det är inte långt. däremot så fanns det inte solstolar och serveringar mitt emot hotellet. så det bästa var att knalla en bit in mot "centrum" så blir det bättre...kanske 400-500m..
och med tanka på att det inte ligger mitt i smeten så märker ni inte av nåt störande festande...
Ha de kanon...
Svara med citat

Gammal 2012-04-19, 17:23

Gäst

Standard
Har någon en direkt-länk till hotellet?
Svara med citat

Gammal 2012-04-27, 11:56

Gäst

Standard Saltvattenspool?
Har preliminärbokat Sun Palace men skulle behöva veta om det är salt- eller sötvattenspool! Någon som vet? Sonen med torr hud blir galen av saltvatten... Tacksam för snabbt svar!
MVH Johanna
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8