Jag var i Laganas första veckan i juni 2011, fyfan vilken resa! Det var sjukt mycket folk även om det var första veckan i juni. Mat och alkohol är sjukt billigt och stranden är full med ungdomar under dagarna, finns även gratis solstolar.

Det som är skönt med Laganas är att allt är så nära= Man behöver ALDRIG ta taxi! Zante är nog absolut en av mina bästa resor, festade till solen gick upp varje dag! Bästa nattklubben är Rescue, utan tvekan! Alla barer har rimliga priser på drinkar, ett favvoställe var Xcity, där man fick en drink+shot för 2 euro och 50 cent. En anan bra bar var The blue bar, tror drinkarna kostade 3 euro där och likaså där fick man en shot med. Dom hade en drink som heter Headfucker, kostade 5 euro tror jag, och ja den levde upp till sitt namn..

Kan tillägga att det finns verkligen sjukt mycket barer och priserna ligger mellan 2 euro och 50 cent för en drink+shot till 3 euro och 50 cent ungefär

Drinkar på nattklubbarna är cirka 5 euro. Alkohol i affär är oxå billigt! Ni som åker dit kommer få en MYCKET galen resa