ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-08-21, 18:32

Gäst

Standard Bästa partyön?
Hej, vi är ett gäng på 5-6 tjejer i 17-18 års ålder som är sugna på att åka till Grekland nästa sommar (2012). Vi vet dock inte vilken ö vi vill till men vi vet iaf att vi är ute efter den bästa partyön där det även finns fina stränder. Är det någon som har något bra förslag och tips på hotell och sånt? För ca två veckor sen så kom jag hem från en två veckors semester i Ayia Napa och jag tyckte det var toppen där. Speciellt nattlivet, så det skulle vara kul ifall någon kan rekomendera något ställe med lika bra, eller bättre nattliv som i Ayia Napa.
Tacksam för svar!
Svara med citat

Gammal 2011-08-27, 16:58

Gäst

Standard
Hej!
Jag och en tjejkompis var på Kos i somras. Det är ganska litet där, men helt klart bra drag. De flesta hänger på bargatan men det finns även några klubbar också. Personligen tycker jag inte att vattnet och stränderna var någon höjdare, har dock hört från andra att Kos ska ha fint vatten, så kanske hamnade bara vi på "fel" ställe. Om ni åker en vecka och kan tänka er att sola och bada vid poolen på hotellet är Kos ett bra alternativ. Men i två veckor kan det bli för litet. Det finns i för sig en strand, Apollostranden, där alla skandinavier hänger. Där är det drag även på dagen så den är rätt nice. Men jag har fått uppfattningen om att Rhodos är snäppet vassare än Kos, fast jag själv har inte varit där. Men jag skulle absolut kunna tänka mig att åka tillbaka till Kos.
Svara med citat

Gammal 2011-10-25, 08:41

iiida

Nykomling
iiida är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2011

Rykte: 0

Smile Kos
Kos stad rekomenderar jag!
Svara med citat

Gammal 2011-11-08, 14:08

babiih

Medlem
babiih är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2011

Standard
Kos är bra men själv försöker jag undvika svenskar (och engelsmän...) när jag åker dit, av diverse orsaker. Men hoppas ni hittar nåt bra.

Ett tips är att undersöka ön mer, det finns många bra ställen som inte alla hittar till!
(Och har ni sett t.ex. Kalymnos? Fint!)
Senast redigerad av babiih den 2011-11-08 klockan 14:13.
Svara med citat

Gammal 2011-12-20, 14:53

Gäst

Standard Kos 2012!
Tjena alla!

Kan rekommendera Kos sååå jävla mycket, speciellt på dagen då det är ett jävla liv på stranden dvs mkt fest När vi va där i somras så hängde vi på Tylö Sand Beach Club, det var så jävla bra. Här är en film dom gjorde

Hoppas vi ses där nere, för ja ska ner igen!

PREVIEW: Tylö Sand Beach Club, Kos (TRAILER) - YouTube
Svara med citat

Gammal 2012-01-31, 19:39

Gäst

Standard KOS!
Vi är 11 så tjejer på 18 år från Stockholm som nyss bokat Kos! Ses där!?
Svara med citat

Gammal 2012-01-31, 19:40

Gäst

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Vi är 11 så tjejer på 18 år från Stockholm som nyss bokat Kos! Ses där!?
Vi bokade första två veckorna i augusti
Svara med citat

Gammal 2012-04-13, 10:00

Gäst

Standard taggaaa
Vi är två tjejer från Göteborg som ska dit, hoppas vi seees
Svara med citat

Gammal 2012-04-15, 00:40

tobiasmaria

Nykomling
tobiasmaria är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2012

Smile Snälla!! Hjälp oss med vår bröllopsresa :)
Hej!
Jag och min familj har blivit uttagna i Apollos tävling om att vinna en resa till Grekland, vi ligger just nu på en klar 4:e plats men måste ta oss upp till minst en 2:a plats för att vinna resan - just nu det skiljer bara 57 röster mellan oss och vinst! Röstningen håller på fram till på måndag och det går att rösta en dag per person och dag.

Vi vill givetvis vinna en resa, vi ska gifta oss den 7 juli och hoppas vinna den här resan som bröllopsresa.

Det jag ber er om är enkelt, tryck på länken, tryck på rösta - klart - inga oväntade följder!

Gasttestare på Facebook | Facebook

Det skulle betyda mycket för oss att komma i väg på en resa, Tack till alla er som delar det vidare och uppmanar andra att rösta på oss och Tack till er som röstar!

Med vänliga hälsningar Maria, Tobias, Oliver och Elias
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8