Citat:
Ursprungligen postat av TRS
Jag o min sambo ska åka till Rhodos nu på sön. Vi ska åka med ving o bo ena av deras hoteller i Rhodos stad, hotellet som vi ska bo i heter Alexia. Är de nån som har bott där?
Vi tänkte också kolla om de finns nån buss som åker från Rhodos flygplats direkt till Rhodos stad o i så fall hur mycket kostar de ungefär?
Tänkte att de vore kul att försöka åka kommunalt istället för att ta vings bussar, om man kollar på kartan så ser de inte så långt ut mellan flygplatsen o staden eller är vi galna som ens försöker?..
Hälsningar:
TRS
|
Hej på er.
Använd denna länken så hittar ni vad ni söker. Kom inte in där nu när jag skulle skicka länken till er men den funkade för någon dag sedan.
http://www.ando.gr/eot/eng/info.htm
Busstidtabeller och annan info som ni kan ha nytta av.
Ha en underbar resa till Rhodos, själv har jag vart där 4 gånger. 1 gång i Ialyssos och 3 gånger på hotell Annapolis inne i Rh. stad, älskar stan...
Gå gärna in på Annapolis framåt kvällen, då finns Costas där som har hand om baren och gör VÄRLDENS godaste Irish coffee. Rekommenderas verkligen.
Irene
P.s
oups, såg att jag var sent ute, ni har redan åkt, men går ni in nått här från Rhodos så får ni ju tipset om Annapolis ialla fall.... D.s