ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-01-14, 22:41

wasor

Nykomling
wasor är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2010

Rykte: 0

Standard kos sommaren 2010
hej jag och 4 killkompisar ska ner till kos i sommar någon gång i juli är det en bra tid att åka? är det bra drag där nere, mycket ungdomar, bra klubbar/barer? vi har kollat på hotellet Astron någon som har erfarenhet av hotellet är det ett ungdoms hotell eller har ni något bättre förslag? vi märkte också att många hotell hade 18 årsgräns och efter som 2 av oss inte har hunnit fylla 18 då så måste det vara ett hotell som tar in folk under 18!
tacksam för svar
Svara med citat

Gammal 2010-01-21, 19:28

Anonym Expert

Standard
Hej
ja i juli är det bra drag måste jag säga. Mycket ungdomar mest från Norge.Men mycket svenskar där med. Astron är ett bra hotell, Mycket nära till Stranden och till bargatan. Många har 18 årsgräns. Tänk på att om någon är under 18 måste man ha målsmanstillstånd att resa, skriv ut blankett på resebolagets hemsida. =D
Svara med citat

Gammal 2010-02-01, 22:02

Gäst

Standard
Hej!

Kos är underbart! Var där förra sommaren. Vi bodde på International - INGET ATT REKOMMENDERA! De släpper in minderåriga men är grymt dryga och klagar på minsta lilla pip från rummen! Dock hade vi vänner som bodde på Oscars! Det var ju galet bra där! Inga klagomål alls, trots att där kastades nudlar i korridorerna och alla tog med sig främmande brudar till rummen! Nära till stranden och låg mitt i stan! Perfekt!

Klubbar att rekommender är Club Upstairs! Deras crew var underbara!! Nästan bara skandinaver där! Inga äckliga greker och portugiser som tog en mellan benen! West därimot var ett sådant ställe. Blä.

Lycka till!
Svara med citat

Gammal 2010-02-04, 04:13

Gäst

Standard
vi är fyra tjejer som funtar att åka ner början på juli i två veckor. ser just nu ut som att vi kommer bo på paritsa. någon som vet nått om det hotellet?
Svara med citat

Gammal 2010-02-04, 21:38

Gäst

Standard
Heeeeej!
Jag och tre tjejkompisar funderar på att åka ner till Kos i slutet av juli-början av augusti och bara festa sönder!!! Någon som har erfarenhet av hotel Oscar? Är rummen rena och fräscha? Är balkongerna jättesmå som det ser ut på bilderna?

Har hört att det är inträde till många klubbar på Kos. Stämmer det? Känns ju lite surt att betala dyra inträden flera gånger varje kväll...

Hur ser stränderna ut? Finns det nån strand där alla ungdomar hänger? Partybåtar?

Jätteglad för svar!
Svara med citat

Gammal 2010-02-26, 00:31

Sean

Standard KOS
Tjenare , har varit i rhodos och kos fler år om nu och kan först och främst säga att Club Upstairs är riktigt grymt som någon här skrev. Dock biten om att West ska vara sämre är HELT fel. Club West är en utav de bästa krogarna på hela KOS tillsammans med Club Upstairs skapar de den bästa Bargatan enligt mig i hela landet.

Club West ska ni definitivt dra till. Inget snack om saken!

Kommer ta min bartenderutbildning nere i Kos i Juni så kommer säkert stöta på er på antigen Club West eller Club Upstairs som bartender

LÄNGTA TILL SOMMAR SOL OCH KOS!
Svara med citat

Gammal 2010-03-17, 16:59

Gäst

Smile Kos
Ska också ner till Kos fast från den 4e till 18augusti med 11 brudar, ska bli grymt!
Vad jag har hört så tycker folk Oscar är ett riktigt bra ställe att bo på, vi ska även bo där och jag tror vi kommer trivas riktigt bra!
Svara med citat

Gammal 2010-07-23, 20:34

lundapågarna

Standard
Vi ska också till hotell oscar den 1a augusti, klart ni ska dit. har kompisar som varit där o sagt att hotellet va mycket bra!
Svara med citat

Gammal 2010-07-24, 16:11

guetta

Nykomling
guetta är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2009

Rykte: 0

Smile
Tjoho! Vi är två tjejer som ska ner till Kos i slutet av augusti för att sola, bada och festa loss! Någon mer som ska dit eller har erfarenheter av Kos och vill dela med sig? Adda msn! charlemagne___@hotmail.com
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8