ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-03-12, 23:39

jfeelix

Nykomling
jfeelix är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2009

Rykte: 0

Thumbs up Rhodos som gäller 09!
Eftersom min förra tråd av någon anledning blev borttagen skriver jag en ny.

Uppmanar er som varit i Rhodos att tipsa om schyssta klubbar, resturanger med mera . Även ni som ska ner samma veckan som mig och mina 5 kill kompisar, 26 juli (30/31) kan ju höra av er.
Tack på för hand
Svara med citat

Gammal 2009-07-07, 19:28

Pärlan82

Nykomling
Pärlan82 är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2009

Smile hej
ska oxå ner den 26/7.... finns en del klubbar på bargatan, colorado bland annat. // Annika
Svara med citat

Gammal 2009-07-07, 21:55

Acke86

Standard
Kom hem från Rhodos i söndags efter en grym vecka. Vi spenderade hela våran vecka på bargatan, ska tydligen finnas lite klubbar i gamla stan med men där var aldrig vi.
Kan tipsa om att ni köper biljetter till klubbarna pacha/toxic på tisdagen och fredagen. Då har dom ett stort party me riktigt bra ös fullt me skandinaver. Kostar 25 euro så börjar de 21.00 och då e de fri bar fram till 00.00. Sen e de massa lekar å annat kul. Var riktigt bra drag då!

Restauranger fanns de en hel del bra bla. Zum-Zum, Yamas. Nikos taverna är bra om ni gillar fisk å skaldjur. Var väl aldrig på en riktigt dålig restaurang men undvek ett par som ja fått höra skulle va dåliga, däribland Demis och Jason.

Ölen e faktiskt riktigt dyr där nere med ca 1.2 euro burken, men vi lyckades hitta ett ställe som heter ALKO, ligger ganska så nära bargatan. Där fick vi tag på ett flak Tysk öl halvlitersburkar för typ 9 euro. Spriten hon hade där va lite billigare också typ 6.5 euro för en liter. Spriten e överlag billig i affärerna därnere.

Mja de va väl de ja hade. Ha de bra nu å sup som svin
Svara med citat

Gammal 2009-07-11, 13:55

Gäst

Standard
Frågade i en annan tråd, men fick inget svar så frågar här :

Jag och ett par polare ska dit den 23:e augusti och vara där i en vecka. Men vi är lite fundersamma till om partylivet fortfarande är på topp då eller är det typ tomt på annat partyfolk där då?
Svara med citat

Gammal 2009-07-13, 15:15

jfeelix

Nykomling
jfeelix är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2009

Standard
Tack för tipsen acke, vi ska inte göra dig besviken.

Någon som har vet något skönt sett att fördriva tiden på dagarna förutom att bara ligga vid poolen och på stranden och dega? Fortsätt dela med er!
Svara med citat

Gammal 2009-07-15, 19:51

Kakisen

Nykomling
Kakisen är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2009

Standard
Ni kommer att få det så jävla kul där :P Skulle kunna tipsa om Danish buffe en skit bra restaurang. Bargatan är det pacha, toxic, ibiza och big brother som gäller. Drag som fan. Om ni är på Ibiza bar säg till att ni vill ha en vattenpipa på köpet när ni köper drinkar. Vi körde alltid på det i början av kvällen. 4 drinkar = free vattenpipa

Ska kanska jobba på Rhodos nästa år! Partey!!!!!!!
Svara med citat

Gammal 2009-07-15, 21:17

Acke86

Standard
Gillar ni badland kan ja tipsa om Water Park i Faliraki. Riktigt bra badland med stort utbud och de e riktigt bra drag i dom me
Svara med citat

Gammal 2009-07-20, 23:19

Gäst

Standard
Hej du. Angående barerna så är det bara att testa ddig fram, alla ligger på bar street och du kommer garanterat vara inne på alla minst en gång. En bar du kan hålla dig borta ifrån har ett vikinganamn typ tors hammare eller nått sånt, kommer inte ihåg precis. Det var en massa tyska läderbögar där inne typ hela tiden. Även en liten kinessnubbe som tryckte ner fingret i stjärtskåran på min polare.
Glöm inte att leta upp blåbärspaj shoten!

Finns rätt mycket att göra annat än bara ligga och slappa. Ni kan åka på boose-cruises, fara på badparken i faliraki, hangglida efter båt. Gå runt i old town, gamla borgen. osvosv..

Stranden runt staden är stenstrand, rätt stora stenar, som jag då itne skulle vilja lira beachvollley på. Finns fina sandstränder mot faleraki.
Svara med citat

Gammal 2009-10-23, 12:06

Gäst

Thumbs down ge upp
Citat:
Ursprungligen postat av Kakisen Visa inlägg

Ni kommer att få det så jävla kul där :P Skulle kunna tipsa om Danish buffe en skit bra restaurang. Bargatan är det pacha, toxic, ibiza och big brother som gäller. Drag som fan. Om ni är på Ibiza bar säg till att ni vill ha en vattenpipa på köpet när ni köper drinkar. Vi körde alltid på det i början av kvällen. 4 drinkar = free vattenpipa

Ska kanska jobba på Rhodos nästa år! Partey!!!!!!!
Vill du att folk ska gå på skitställen som Danish Corners bufe????
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8