|
Farligt i Grekland, otroligt äckliga människor!!!!!
|

2008-03-28, 21:19
|
|
|
Farligt i Grekland, otroligt äckliga människor!!!!!
Mitt namn är Mia, jag är 22 år och bor i Uppsala.
Jag och min familj åkte ner till Grekland för första gången i sommras. Självklart har man fått höra att det är vackert, varmt osv där nere, men man har aldrig brytt sig om och veta om det är farligt där nere.
Jag kan bara säga dig att första dagen vi kom till Grekland, ville dom att min far skulle betala 20 euro för att det var en fläck på hanns pass (korruption), sen sa en av poliserna att min lilla syster (16 år) var sexig och att han gärna hade köpt henne.
Okej tänkte vi, resten av människorna är väl trevliga, Men icke sa nicke som man säger.
Dag 3, tänkte jag att jag går och badar lite, mina föräldrar och syskon låg och sola. Då kom en grek fram till mig och fråga om han kunde få ha sex med mig för 3 euro. Han sa att svenska tjejer brukar gå med på 3 euro. Sedan sa jag självklart nej, gå härifrån, då höll han om mig mitt i vattnet och tog på mina bröst. Jag skrek att jag kunde, och min pappa blev vansinnig, När killen kom till stranden och tjafsa med min far, drog en av hans kompisar fram pistol och hotade min far till livet för att han inte gav sin dotter till sin kompis för 3 euro.
Maten var den äckligaste jag nånsin ätit, det var minst två hårstrån i maten. Ååh jag kommer aldrig mer åka dit verkligen. Eftersom vi inte ville förstöra vår semester helt, tänkte vi att vi iallafall lämnar landet och beger oss mot Albanien (grannland) OJ! kan jag säga, vilken chock vi fick. Jag tror det är ett av Europas vackraste länder någonsin, Oj oj, vad fint hav, natur och otroligt trevliga människor. Ibland behövde vi inte ens betala för maten, Vi stannade tyvärr i Albanien bara i fem dagar och flög sedan hem från den nybyggda flygplatsen i Tirana.
Det var min berättelse från Grekland, Så innan ni åker dit, komihåg att tänka på farorna.
Video från Albanien: YouTube - Albanian Tourism Video(spot)-CNN-BBC-REUTERS-Amazing country
Och visste ni att Albanien är det mest soliga och varmaste landet i Europa efter Spanien.
Med vänliga hälsningar
Mia
|
|
|

2008-03-28, 21:44
|
|
|
Du verkar inte ha haft det trevlig alls, men att säga att det är farligt i Grekland är ju bara löjligt. Tusentals svenskar åker dit varje år, och om det hade varit "farligt" i Grekland, så hade ju aldrig charterresorna dit sålt så bra. Vilken stad i Grekland var du i?
|
|
|

2008-03-28, 21:47
|
|
|
Jag har också
Det är inte alls löjligt, jag har själv varit med om samma sak och kommer aldrig mer besöka Grekland. Jag var i Kreta.
|
|
|

2008-03-28, 22:08
|
Reg.datum: nov 2005
Rykte: 10
|
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst
Det är inte alls löjligt, jag har själv varit med om samma sak och kommer aldrig mer besöka Grekland. Jag var i Kreta.
|
Din trovärdighet försvann helt nu.
Den som skrev inlägget jag citerar här, och det första i tråden, är samma person (samma ip).. Jag misstänker att det är någon från Albanien som försöker locka dit fler turister
|
|
|

2008-03-29, 09:05
|
Reg.datum: jan 2008
Rykte: 5
|
Jeg har vært så mye i Hellas og reiste alene flere ganger fra jeg var 17, og senere hatt med tennåringsjente..., har ALLDRI opplevd noe i nærheten engang. Du virker ikke veldig troverdig.
At en greker bare kommer bort til deg og sier han ønsker sex for 3 euro (eller i det hele tatt)tror jeg absolutt ikke på!! og historien videre er jo bare oppspinn.
Tror vi hadde lest mase av overskrifter i aviser om det hadde vært slike forhold der nede,
desuten er lovverket i Hellas veldig strengt og mynddighetene slår hart ned på all type kriminalitet.
Vil heller si at Hellas er et av de tryggeste landene å reise til i Europa og personlig synes jeg folket der virker som det mest ærlige, gjestfrie og imøtekommende av alle typiske ferie/chartersteder.
Albanien skulle jeg iallefall ikke ha reist til om jeg søkte trygghet og et ærlig folkeslag ( selv om man ikke skal slå alle over en kam...)
Senast redigerad av Eileen den 2008-03-29 klockan 11:23.
|
|
|

2008-03-29, 10:23
|
|
|
Greker är trevliga men därimot
därimot albanerna som bor i grekland är äckliga. Grekerna hatar dom, men det skulle jag med göra om folk ifrån ett grannland kom och var allmänt äckliga mot ens turister.
Jag har bott i grekland i 6 mån och då lär man sig att se skillnad, så snälla innan du dömmer grekland bör du lära dig lite mer om kulturen.
|
|
|

2008-03-29, 11:57
|
Reg.datum: jul 2007
Rykte: 0
|
haha, vilken javla smorja...
|
|
|

2008-04-03, 23:00
|
|
|
Fy vilka fördomsfulla människor det finns. såna här inlägg borde stoppas!!
|
|
|

2008-04-04, 08:38
|
Reg.datum: feb 2006
Rykte: 7
|
Håller med. Lilla Mia, håll dig hemma i Sverige.
|
|
|

2008-04-05, 00:17
|
|
|
Det är sant...
Citat:
Jag och min familj åkte ner till Grekland för första gången i sommras. Självklart har man fått höra att det är vackert, varmt osv där nere, men man har aldrig brytt sig om och veta om det är farligt där nere.
Jag kan bara säga dig att första dagen vi kom till Grekland, ville dom att min far skulle betala 20 euro för att det var en fläck på hanns pass (korruption), sen sa en av poliserna att min lilla syster (16 år) var sexig och att han gärna hade köpt henne.
Okej tänkte vi, resten av människorna är väl trevliga, Men icke sa nicke som man säger.
Dag 3, tänkte jag att jag går och badar lite, mina föräldrar och syskon låg och sola. Då kom en grek fram till mig och fråga om han kunde få ha sex med mig för 3 euro. Han sa att svenska tjejer brukar gå med på 3 euro. Sedan sa jag självklart nej, gå härifrån, då höll han om mig mitt i vattnet och tog på mina bröst. Jag skrek att jag kunde, och min pappa blev vansinnig, När killen kom till stranden och tjafsa med min far, drog en av hans kompisar fram pistol och hotade min far till livet för att han inte gav sin dotter till sin kompis för 3 euro.
Maten var den äckligaste jag nånsin ätit, det var minst två hårstrån i maten. Ååh jag kommer aldrig mer åka dit verkligen. Eftersom vi inte ville förstöra vår semester helt, tänkte vi att vi iallafall lämnar landet och beger oss mot Albanien (grannland) OJ! kan jag säga, vilken chock vi fick. Jag tror det är ett av Europas vackraste länder någonsin, Oj oj, vad fint hav, natur och otroligt trevliga människor. Ibland behövde vi inte ens betala för maten, Vi stannade tyvärr i Albanien bara i fem dagar och flög sedan hem från den nybyggda flygplatsen i Tirana.
Det var min berättelse från Grekland, Så innan ni åker dit, komihåg att tänka på farorna.
Video från Albanien: YouTube - Albanian Tourism Video(spot)-CNN-BBC-REUTERS-Amazing country
Och visste ni att Albanien är det mest soliga och varmaste landet i Europa efter Spanien.
Med vänliga hälsningar
Mia
|
Jag tycker att du själv, låter som en alban! Och föresten kan du inte hitta mera för de äckliga Greker...HaHaHa...Hälsningar från Greko...
|
|
|

2008-04-06, 01:20
|
|
|
idioti
ha, vad löjligt. Men allt är ju uppenbart ett skämt när hon kommer in på att albanien, europas fattigaste land, är vackrast å bäst.
sen kanske mias syrra är sexig? vem vet.
stanna hemma i sommar, hyr en husvagn vetja!
|
|
|

2008-04-06, 19:20
|
Reg.datum: mar 2008
Rykte: 5
|
Greker äckliga ?
Har stött på massor av äckliga människor i vida världen, men aldrig i grekland, jo föressten, charterturister från skandinavien.
Sett mycket i och med att jag jobbat i grekland som bartender, och det är inte grekerna som äcklar sig, utan turisterna.
Sedan att skandinaviska kvinnor är hett byte för killarna där nere, men hade det varit så om inte brudarna var intresserade av grekerna ?
|
|
|

2008-04-16, 11:14
|
|
|
Ett klockrent bevis vad albanerna går för (hon beskriver sitt eget folk), inte undra på att de har ett katastrofalt rykte.
|
|
|

2008-04-16, 19:30
|
Reg.datum: apr 2008
Rykte: 0
|
Hahahah
Citat:
Ursprungligen postat av olov
Din trovärdighet försvann helt nu.
Den som skrev inlägget jag citerar här, och det första i tråden, är samma person (samma ip).. Jag misstänker att det är någon från Albanien som försöker locka dit fler turister 
|
hahahah du knäcker fett du som skrev de här som jag citerar. KUNG!!!!
|
|
|

2008-04-29, 16:46
|
|
|
hahahahahah
Citat:
Med vänliga hälsningar
Mia
|
Jag har varit i grekland, som förövrigt är det vackraste landet i hela världen.
Det där stämmer inte alls på den grekiska befolkningen, som förövrigt är ett utav de skönaste folken i världen. Maten är utsökt.
Albanien har en anledning till varför de inte har så stor turism och det är för att folket är fattiga, räliga och kort sagt respektlösa emot allting.
Btw, alla som läst hennes inlägg borde vara smarta nog att förstå att hon är alban själv som försöker göra reklam för sitt land.
Albaner är det desperataste o räligaste folket i europa, till och med zigenare är mer civiliserade.
Grekland kommer alltid nå toppen, det är okej med avundsjuka.
|
|
|

2008-05-02, 10:15
|
|
|
|

2008-05-02, 10:17
|
|
|
hehe
|
|
|

2008-05-04, 01:35
|
|
|
Det är så låg nivå på denna diskussion, både ni som pratar illa om Greker och ni som kontrat med att snacka illa om Albaner. Alla människor e underbara och det finns drägg överallt oavsett nationalitet. det är ni som pratar illa om andra som ska skämmas och verkligen tänka efter. Skärpning !!!
|
|
|

2008-05-08, 23:04
|
|
|
haha
Nej, det är stor skillnad från människor från olika länder.
Greker= Bra, roliga, snygga, sköna och pratar ett as fint språk.
Albaner= blääääääääääääääääääääääääääääää
|
|
|

2008-05-14, 07:38
|
|
|
??
Finns det ingen moderator som sållar inlägg??? Detta är ett sjukt inlägg och ännu ett bevis för vad Albanerna går för.
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
|