ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2007-04-21, 21:54

Mickan

Standard hotell Helena i Rhodos
är det någon som har bott där? ska dit i slutet av juli.... hoppas att rhodos är en bra party-ö ?!
Svara med citat

Gammal 2007-05-21, 14:54

MartinGbg

Nykomling
MartinGbg är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: maj 2007

Rykte: 0

Standard
hotellet vet jag inget om men..
rhodos stads bargata är nog party nog för dom flesta

ganska mycket svenskar och nordbor. förra året när jag var där var det även en hel del engelsmän.

Gammal 2007-05-29, 20:56

Crilln

Standard Helena
Jag och min tjej har bott en vecka på hotell Helena i Rhodos stad. Vi upplevde det som ngt sunkigt och enkelt. Vi är inte alls några lyxlirare men uppskattar ändå lite klass och snyggt omkring oss.

Poolområdet låg i skugga mestadels då den ligger på en trång bakgård med ganska höga byggnader runtom. Rummet som vi hade var väldigt trångt. Det var en dubbelsäng och nåt litet bord, en smal gång runt sängen. Det var allt.

Dörren till rummet var tjock som en plywoodskiva (ngt överdrivet) och oisolerad (högljutt). Det såg ut som man kunde bryta upp den med ett spelkort från Öbergs.

MEN! Är man som vi, mer intresserad av vad som finns utanför hotellet, så blir ju resan hur bra som helst ändå. Ja, man ska ju trots allt ändå "bara" sova på hotellet. Och åker man dit med huvudmission att festa och gärna komma undan med en billig resa, då duger hotellet fina fisken då det är 2 minuters gångväg till bargatan. ( och 20 minuter hem :? )
Svara med citat

Gammal 2007-06-01, 18:05

Kn8

Standard Hotell Helena, hotellet som gud glömde
Tyvärr måste jag säga att jag inte gillade hotell helena. Jordens otrevligaste nattvakt som kommer och skricker för minsta lilla. Det som är bra med hotellet är att det e många unga där så förhoppningsvis finns det dom som för mer oväsen än dig som nattvakten kan irritera sig på. Lyckligtvis så somnar han i sin stol i receptionen på kvällen så då e ju allting lugnt
Vill du veta mer om rhodos och vilka ställen du ska gå till ska du gå in på http://partyresor.net Där finns all info du behöver!

Hoppas resan blir trevlig!
Svara med citat

Gammal 2007-06-18, 18:18

MartinGbg

Nykomling
MartinGbg är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: maj 2007

Standard
någon som kan markera ut hotel helena på karta?

Gammal 2007-06-20, 15:57

sagapo

Nykomling
sagapo är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: jun 2007

Standard Re: hotell Helena i Rhodos
Hej!
Jag håller med de andra vad som skrivs om hotel Helena. Inte precis det bästa man kan bo på. Ett väldigt enkelt hotell. Det som är bra är väl läget nära till allt!
Svara med citat

Gammal 2007-09-27, 15:12

Gäst

Standard undvik...
Undvik Hotell Helena ! ! Slitet, smutsigt, fläckiga lakan, trasig AC, riktigt kass frukost , listan är lång...
Finns gott om andra Hotell i området.
Svara med citat

Gammal 2008-03-21, 15:56

Gäst

Thumbs down Kass Hotel
Citat:
Ursprungligen postat av Mickan Visa inlägg

är det någon som har bott där? ska dit i slutet av juli.... hoppas att rhodos är en bra party-ö ?!
Detta Hotel är Kass,Dåliga sängar,Och otrevlig hotelchef.Inte ens värd att pissa på.
Svara med citat

Gammal 2009-02-25, 20:43

Gäst

Thumbs up Nya sängar
Bodde 4 veckor. 20september-19oktober. Lite slitet men ok. Till denna säsongen har dom bytt ut alla madrasser. Detta skedde under min vistelse. Hade inga problem med personalen. Dock kan jag hålla med om kvaliten på frukosten.
Svara med citat

Gammal 2010-07-29, 15:41

Gäst

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Mickan Visa inlägg

Hotellet är inte på top men det ligger nära bargatan som är maxad!!
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8