ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-06-19, 00:30

numberone

Nykomling
numberone är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2009

Rykte: 0

Smile Bo billigt nära Stora torget o Visby havsbad!
Hejsan!

Det är så att jag söker ställen att på i Gotland, så billigt som möjligt nära Stora torget i Visby så att man har de så nära som möjligt till Visby havsbad.
Undrar om ni kan hjälpa mig med detta att hitta rätt ställe att bo på under sommar tid, t.ex. vandrarhem som jag har hört är riktigt billigt att bo på!

Det jag tänkt göra mest på Gotland är att bada, sola, festa och träffa nya människor, njuta och leva livet helt enkelt!

Uppskattar verkligen all hjälp jag kan få av alla ni, speciellt ni som bott där någon sommar eller känner till Visby, Gotland...
Tack på förhand!
Senast redigerad av numberone den 2009-06-19 klockan 00:39.
Svara med citat

Gammal 2009-12-08, 20:41

Vicktoriac

Medlem
Vicktoriac är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2009

Rykte: 0

Standard
När jag åkte med min klass till Gotland så bodde vi å några par stuarr.
Det var bästa läget. Några meter från vår uteplats så låg havet och utsikten var väldigt fin också
Men det var dock lite långt till shopping ställarna om man skulle gå men om man ska cykla så tar det bara några minuter. Stugorna hade toalett,kök,flera sovryum men jag vet inte om de är enbart för skolklasser eller andra också. Men det står i alla fall mer info om det här: GotlandsResor ordnar allt för din vistelse pÃ¥ Gotland
Svara med citat

Gammal 2010-02-21, 11:21

Gäst

Standard Boende
Citat:
Ursprungligen postat av numberone Visa inlägg

Hejsan!

Det är så att jag söker ställen att på i Gotland, så billigt som möjligt nära Stora torget i Visby så att man har de så nära som möjligt till Visby havsbad.
Undrar om ni kan hjälpa mig med detta att hitta rätt ställe att bo på under sommar tid, t.ex. vandrarhem som jag har hört är riktigt billigt att bo på!

Det jag tänkt göra mest på Gotland är att bada, sola, festa och träffa nya människor, njuta och leva livet helt enkelt!

Uppskattar verkligen all hjälp jag kan få av alla ni, speciellt ni som bott där någon sommar eller känner till Visby, Gotland...
Tack på förhand!
Gotlands Stug & Lägenhetsförmedling - Stuguthyrning på gotland, förmedling av stugor, lägenheter, hus m.m. för boende på Gotland
Har allt från flotta villor till privatrum
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8