ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-08-12, 20:28

caattis

Nykomling
caattis är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2008

Rykte: 0

Question Fisketur i gambia, tips?
Hej, vi ska till gambia i december jag,sambo och min farfar. Funderar på att skicka i väg pojkarna på fisketur, ut med en båt och fiska lite "roligare" fiskar än de dragit upp förut. Har tittat runt lite på nätet men tänkte om någon hade något tips?
Svara med citat

Gammal 2010-08-18, 12:23

Gäst

Standard prova med lamin
hej och grattis till valet av gambia! har du varit där tidigare så vet du redan hur jobbigt men underbart allt är. ang fisketur så hör av dej till lams tours han har en egen sida på nätet och du får komma med egna resval om du vill, vi som bor längre perioder här nere brukar använda hans bil och kunskap när vi får besök av släkt/vänner från skandinavien, han är underbar att ha att göra med vad det än är för resa.
det finns mycket att läsa om han på nätet. han är omtyckt av turister som gambier och då är det mycket lättare att få se riktiga gambia än att komma med en turistbuss.
Svara med citat

Gammal 2010-08-23, 18:19

caattis

Nykomling
caattis är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2008

Talking
Haha, tack så hemskt mycket för svaret o framförallt för tipset!
Svara med citat

Gammal 2010-10-15, 23:36

Ronnie79

Medlem
Ronnie79 är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2008

Skicka ett meddelande via MSN till Ronnie79
Smile Delta Du Saloum
Om du åker över gränsen till Senegal så kan jag tipsa om att fiska i nationalparken Delta Du Saloum. Jag körde dit och fick åka ut i deltat med en lokal fiskare. Har aldrig i livet dragit upp så mycket konstig fisk! Och napp stup i ett. Mitt livs roligaste fisketur =)

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8