Hej, jag har hört mycket saker om gambia nu och tänker eventuellt åka dit nu i november. Men jag har några frågor som jag hoppas någon kan svara på

.
1. Om man vill åka dit och kunna festa vart ska man då åka, och hur sträng är dom på åldersgränsen?
2. Hur varmt är det i vattnet/luften, dag/kväll. Om man åker dit runt slutet av oktober eller början av november?
3. Har ju förstått att det är väldigt billigt just i Gambia men hur är det med resan dit och hotel, har hitills inte lyckats hitta särskilt billiga flyg. Och är det bara ving som säljer resor dit eller vet ni någon annan?
4. Och om man vill kunna sola eller shoppa på dagen men festa på kvällen, finns det då någon stad där jag kan göra båda utan att måsta ta taxi till antingen stranden eller stan?
5. Har sett mycket om att det kan vara många försäljare som kommer fram och ska sälja saker, men är det så mycket att det kan bli jobbigt?
6. Och hur är det med vaccinationer? Är det ett krav? och om det inte är det bör man ta det ändå? Och mot vad?Har haft väldigt svårt att få tag på information om just vaccinationer för jag tycker att alla sidor säger olika. Snälla är det någon som säkert kan säga exakt hur det ligger till?
Tacksam för svar

!