ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-03-12, 18:48

Gäst

Smile Adiyata Guest House-Boende
Nu när jag hittat till detta forum om Gambia tänkte jag passa på att tipsa om bra boende i Serrekunda; Adiyata Guest House. Detta hem består av 6 stycken runda, vita bungalows med aircondition. Alla rummen är möblerade med stora sängar, byrå och tavlor/målningar, plus egen toalett och dusch.
Adiyata Guest House är berikat med växtlighet och frukträd som tex mango och bananträd. Det är ett väldigt familijärt gästhus där man får tillfälle att uppleva det "riktiga" Gambia och inte bara se turistområdena. Grannarna består av lokalbefolkning och de finns även små butiker i närheten. Arbetarna på gästhuset är väldigt måna om att ge en god service och hjälper mer än gärna till med betjäning.
Adiyata Guest House har fått väldigt bra kritik genom åren och många har återkommit till Gambia bara för att få bo där. Det är alltså en upplevelse i sig.
Om Ni är intresserade och vill veta mer kan Ni antingen maila mig på: diligo_85@hotmail.com eller ringa till Adiyata Guest House på tel: 00220-4-39 55 10
Svara med citat

Gammal 2009-03-19, 09:55

emil.....

Standard vart,
vet du något om priser då.

att hyra ett helt hus för en familj kostar ju från 1,300kr i veckan och då har man allt man behöver.

rum kostar från allt från 30 kr och uppåt.
och man brukar få hämtning på flygplatsen om man stannar 2 veckor och mer.
det ingår på alla ställen.

skriv lite om stället,
priser frukost närmast strand, ja skriv om allt,
för jag har aldrig hört talas om stället.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8