ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2006-12-24, 17:16

Anjela

Standard Billigt boende i Gambia
I Sanyang Village finns billigt boende i bungalows. Stället heter Kobokoto lodge och ligger typ 30 minuter från flygplatsen och från de vanliga turistområdena. Rummen är fräscha och det finns toa/dusch. Det finns en skön strand typ en kvarts promenad bort (inga turister). Bra för folk som vill resa billigt.
www.salla.se/kkl
Svara med citat

Gammal 2007-03-13, 19:20

Standard Re: Billigt boende i Gambia
Citat:
Ursprungligen postat av Anjela

I Sanyang Village finns billigt boende i bungalows. Stället heter Kobokoto lodge och ligger typ 30 minuter från flygplatsen och från de vanliga turistområdena. Rummen är fräscha och det finns toa/dusch. Det finns en skön strand typ en kvarts promenad bort (inga turister). Bra för folk som vill resa billigt.
www.salla.se/kkl
hej. låter bra med bra priser, men hur bra är det då?
african village hotel med liten egen strand pub, mm ca 330 dalasi för ett dubbel rum som är ca 150 kr. kan dy tala om priset på detta ställe..
Svara med citat

Gammal 2007-11-30, 10:30

bra ställe

Thumbs up paradisstranden.
hej,

jo stället är helt underbart...
det är bra priser så åk dit nästa gång...
själv så hade jag bokat 2 veckor med ving..
men 2 nätter bodde jag där.... oj vilken strand!!!!
indien,thailand,brasilien, det var ju ingenting mot paradisstranden.......

nästan helt tomt!!!!
på strandpuben var det oxå bra priser
en öl 20 dalasi.
en läsk 15 dalasi

man lever lätt på 2,500 kr 2 veckor med boende och mat,dryck,
taxiresor mm.. så jag tar flygstol nästa gång och bokar rum genom datorn på detta ställe nästa gång...
Svara med citat

Gammal 2007-12-07, 00:04

flyingnurse

Medlem
flyingnurse är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2007

Rykte: 0

Standard billigt boende i gambia
Det finns många olika sätt att bo billigt i Gambia och stränderna är bra i princip hela vägen från Bakau till Senegals gräns i söder.
Det är billigt att åka kollektivt om man vill ta sig runt på egen hand. Men annars finns det ju bra guider också. kolla Lams tours the Gambia på google.
Du kan hyra privat lägenhet eller rum på olika ställen, själv hyr jag ut dels en tre rums lägenhet samt en två rums i Kotu, nära till affär och resturanger samt gång avstånd till stranden. Båda har kök med kyl och frys samt badrum med dusch.
priset är från 50 kr per natt och person vid två personer i lägenheten, flera veckor ger lägre pris.
tigram@gmail.com
Svara med citat

Gammal 2007-12-08, 10:39

undrar

Standard pris för 3 st
hej.
brukar ta en tur till gambia i ca 3 månader efter jul.
har du så att du alltid har ett rum ledigt?
när man är på plats kan man ringa dej? vill ju gärna hyra lägenheten men då jag inte vet när jag åker så är det svårt att kunna boka. en fråga. har du lägenheten på gatan mellan rondellen och cape point? då ligger den ju bra till.... nära till stranden när man är ledig. du skriver oxå 50 kr per dygn vid 2 personer, 100 kr per dygn alltså? om man är 3 st då? 2 vuxna 1 kille på 10 år. blir det 150 då eller?
Svara med citat

Gammal 2010-11-21, 15:30

Gäst mosses

Standard hyr lägenhet
hej, jag jag heter mosses och vill hyra en lägen nästa år
2011
Svara med citat

Gammal 2011-10-22, 00:24

GNilla

Smile Intresserad av Kotu lght.
Jag är intresserad utav att hyra tvårumslägenheten. Vad kostar den och är den ledig nu? Jag reser om 1 1/2 vecka. Jag kommer att bo där i 22 dagar så jag är intresserad av ett så billigt pris som möjligt. Vad kan det kosta. Jag blir 1 st kanske vi blir två som bor där men det är inte riktigt klart än om semestern går igenom.
Hör gärna av dig till mig på gunilla_anderberg@hotmail.com
Citat:
Ursprungligen postat av flyingnurse Visa inlägg

Det finns många olika sätt att bo billigt i Gambia och stränderna är bra i princip hela vägen från Bakau till Senegals gräns i söder.
Det är billigt att åka kollektivt om man vill ta sig runt på egen hand. Men annars finns det ju bra guider också. kolla Lams tours the Gambia på google.
Du kan hyra privat lägenhet eller rum på olika ställen, själv hyr jag ut dels en tre rums lägenhet samt en två rums i Kotu, nära till affär och resturanger samt gång avstånd till stranden. Båda har kök med kyl och frys samt badrum med dusch.
priset är från 50 kr per natt och person vid två personer i lägenheten, flera veckor ger lägre pris.
tigram@gmail.com
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8