ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-02-20, 19:16

Malin0986

Nykomling
Malin0986 är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2011

Rykte: 0

Talking Shopping och aktiviteter i Nice?

Hejsan!

Hoppas att jag kanske kan få tag i någon som är mer berest än mig som kan bjuda på lite sjyssta shoppingtips i Nice, Frankrike. Åker nämligen äntligen iväg en vecka i april. Blir första gången i Frankrike för mig så jag tar tacksam emot alla tips på aktiviteter i Nice, samt gärna bra shoppingtips!

Jag och min sambo funderar också lite grann på att hyra bil och åka runt till någon vingård och njuta riktigt ordentligt av vad Frankrike har att erbjuda.

Så, hör av dig om du vill tipsa om shopping/nöjen/evenemang i Nice!

/Malin
Svara med citat

Gammal 2011-03-29, 13:24

GästF

Standard
hej!
Jag har ju själv inte varit i Nice förut, men nu i sommar när vi ska dit hoppas jag bl a kunna hinna med både Chagall och Matissemuseerna (trots två barn) och att få åka litet inlines. Jag har läst att det ska vara så pass släta underlag att det är väldigt trevligt att åka inlines ... även om de väger en del i packningen :-(
/felicia
Svara med citat

Gammal 2011-03-29, 20:40

Gäst

Standard Nice
Att hyra bil är väl jättetrevligt men just i Nice har jag hört att det är väldigt bra ordnat med bussförbindelser - för standardpriset 1 euro! Det finns också en guidebok som heter walk and eat Nice om man nu är intresserad av det.
Svara med citat

Gammal 2011-07-05, 00:11

Gäst

Standard Tips om Nice
Tja!

Jag har bott ett tag i Nice och har sammanställt det mesta på en liten sida som jag skapade för ett tag sedan... Kika förbi så hoppas jag att du och din sambo får kanonsemester i Nice!
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8