ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-04-22, 14:03

Dåligparisexperten

Thumbs down Parisexperten inte bra
Ville bara varna för Parisexperten som inte är kundvänliga alls! Jag hade bokat lägenhet via dom, och redan i första kontakterna fick jag en dålig magkänsla då det tog lååång tid innan jag fick svar på mail. Bekräfta bokning och utskick av info gick jättebra men han som är vd och svarar på mail, Robin, svarade inte på mail när jag hade motfrågor. Eventuellt efter påminnelse. Alla mail är dessutom väldigt korta och inte alls trevliga, så någon kundhanteringskurs har han då inte gått!!
Nu fick jag tyvärr avboka lägenheten och skulle få ett bra "specialpris" om jag bokade igen. Fick inte ens 100:- rabatt per natt...
Den lgh jag avbokade måste jag ändå betala 2000:- för. Ok, de måste få en del som säkerhet det är jag med på. Dock att betala en slutstädavgift på ca 900:- fast jag inte ens har varit i lgh känns sådär...
Svara med citat

Gammal 2010-06-14, 10:45

Angelina

Thumbs down Parisexperten.se
Jag håller med tjejen som skrev innan angående Parisexperten.se. Magkänslan sa att det inte verkade vara något att lita på- ingen kundservice, flummig och otrevlig. Robin, som han heter, pratade om att ett mejl skulle skickas iväg under dagen och "glömde" till och med av att fråga efter min mejladress- lätt att skicka mejl då!! Jag sa att jag verkligen behövde boka ett boende direkt.

Ringde upp en andra gång- varpå han frågade om jag var ute efter att boka ett boende. Uppenbart när det var det första jag sade?

INGET ATT REKOMMENDERA!
Svara med citat

Gammal 2010-06-18, 20:11

Anders Lar

Standard Tycker tvärtom..
Reser mycket i tjänsten och bor ofta i lägenheter som är bokade via Parisexperten.
Allt funkar mycket bra och det är en stor fördel att dom har svensk personal på plats tex i Paris. Så jag och dom jag har pratat med som också har bokat via dom är nöjda.

Anders
Svara med citat

Gammal 2010-06-21, 13:47

Gabriella 38

Standard Tycker också det var bra..
Har hyrt en lägenhet i Paris via Parisexperten det var inga problem och superbilligt.

Gabriella
Svara med citat

Gammal 2010-06-21, 16:29

Micke

Administrator
Micke är inte uppkopplad
Mickes avatar

Reg.datum: nov 2005

Rykte: 10

Standard
PINSAMT PARISEXPERTEN!

Både förra inläggen (Anders och Gabriella) är skrivna av samma IP-adress. Uppenbart parisexperten själva som skriver bluffinlägg. Samma IP har skrivit positiva inlägg om Parisexperten i andra trådar och då som Pernilla.

Istället för att bemöta kritiken så skriver man fake inlägg, vilket drar ner förtroendet ytterligare. Denna tråd hamnar nu på första söksidan på Google när man söker på 'parisexperten'.

VARNING!
Senast redigerad av Micke den 2010-06-21 klockan 16:37.
Svara med citat

Gammal 2010-10-16, 15:10

Gäst

Standard Ser inte bra ut alls.
Värt att notera att deras sajt verkar nere, iaf just nu.
Svara med citat

Gammal 2011-04-20, 13:12

Daniella

Smile Nöjda
Hyrde lägenhet via Parisexperten i Maj förra året och hade inga problem alls. Vi var nöjda med andra ord.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8