ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2012-02-18, 13:15

Floyd

Standard Uppgradera flygplansmaten?
Reser med Tuifly Boeing 737 till Antalya.Funderar på att uppgradera maten till oxfile och lite annat tillbehör.Finns det någon som testat eller ska man köra på standardmaten?
Priset är 270 skr/person(alltså 80+190 kr).
Ernie
Svara med citat

Gammal 2012-02-18, 19:24

Oneway

Världsvan
Oneway är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008

Rykte: 5

Standard
Allt är uppvärmd mat och jag kan inte tänka mig att du blir extra nöjd, för den summan, resan är så kort, så lite snacks och en god drink förgyller mer :-)
Svara med citat

Gammal 2012-02-18, 20:11

Gäst

Standard
Hmmmn!Nu känner ju inte Enväg, Ernie så bra,tex så är han barnsligt förtjust i flygplansmat och älskar att sitta och pilla med alla förpackningarna, sen förstår han att det är uppvärmd mat men man måste ju testa någon gång,jag tänkte bara som så att om någon annan prövat och tyckte att det var kattskit som serverades så kunde jag hoppa av men om det fanns en enda som tyckte det var värt det så var jag villig att testa.
Det var precis som jag förklarade för Örnita om 10 000 cluben,att har man inte provat,äh nu blev det ju helt galet.Hick!
Ernie
Svara med citat

Gammal 2012-02-18, 21:09

tomasa

Medlem
tomasa är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2009

Rykte: 4

Standard
tror inte de e värt pengarna , o får nog väldigt lite o oxfilen e nog well done så alla kan äta den
Svara med citat

Gammal 2012-03-15, 18:40

Floyd

Standard
Tomasa,Nu är vi ju där igen "tror" att det inte är värt pengarna.Men det är ju därför jag frågar om någon vet
Men tydligen så är alla charternissar lika snåla som jag och har inte testat,eller?
Ernie
Svara med citat

Gammal 2012-03-22, 15:04

Gäst

Standard
Hej

Vi provade att gradera upp maten. Fick en dubbelt så stor bricka och blev serverade först
av alla. Maten var absolut mycket bättre än det vanliga och man fick riktiga glas och bestick. Tycker absolut du ska prova.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8