Norwegian är ju ett bra lågprisbolag och det som är ett litet plus är att dem flyger från dem större flygplatserna som ligger närmare städerna som Arlanda t.ex. Blir både billigare och enklare för mig att ta mig till Arlanda än att försöka ta mig till Skavsta. Sen så har dem bra priser och trevliga flygvärdinnor som ger en bra service till kunden och sen att det är trångt har jag ju märkt fast lite det är ju inget man tjurar över liksom du betalar ju för ett billigt pris så vad kan man begära?
Sen så ser det ut som att Gästen gillar Airbus mer istället för Boeing men såvitt jag vet så har det aldrig blivit problem med Air Condition när jag har rest och Boeing levererar väldigt bra flygplaner som är moderna och bekväma. Synd är det bara att det blir en massa förseningar för Boeing 787

rna skulle ju gärna vilja flyga med ett sådant plan.
Kanske Gästen tänkte på dessa flygplaner som Norwegian tog över när dem köpte Flynordic, kan det möjligtvis va MD80 eller MD83? Har hört att det ska ha kommit några klagomål om dessa flygplanstyper när Norwegian hade dem som ingen Air Condition och förseningar mm.