ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-11-08, 23:36

Gäst

Standard Vad tycker ni om embraer erj 145-135?
Vad tycker ni om dom egentligen ??
Svara med citat

Gammal 2010-12-06, 00:56

PeterSouth

Globetrotter
PeterSouth är inte uppkopplad
PeterSouths avatar

Reg.datum: feb 2010

Rykte: 3

Standard
Har bara rest med ERJ-145 en gång, med AirFrance Regional. Den var gammal, sliten, och högljudd. Men bekväm som satan!
Svara med citat

Gammal 2011-01-07, 19:26

Robin.larsson

Moderator
Robin.larsson är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2006

Rykte: 6

Skicka ett meddelande via MSN till Robin.larsson Skicka ett meddelande via Yahoo till Robin.larsson
Standard
Det är kanske inte de lyxigaste flygplanen att åka med, tycker jag. Men det beror lite på vilket flygbolag du åker med. Om du flyger med detta flygplan och har möjlighet att boka sittplats - GÖR DET! Försök att sitta så långt fram i planet som möjligt eftersom det kan låta väldigt mycket vid motorerna. Men detta flygplan är bekvämt för kortare resor. Är man flygintresserad som jag är tycker jag ändå att man ska testa att åka detta flygplan eftersom den är inte speciellt lik dagens vanliga passagerarflygplan!

Ha en trevlig flygtur,

Koh Lanta 27/1-12 - 14/3-12
Svara med citat

Gammal 2011-03-29, 12:24

Gäst

Standard
åkte med city airline erj är verkligen rolig att åka med väldigt bra drag och grymt bekväma något att rekommendera
Svara med citat

Gammal 2011-04-04, 22:43

Gäst

Standard
Jag håller med, mitt favoritflygplan. Har åkt dem med Lufthansa och City Airline, bra drag och en skön känsla man inte upplever i större maskiner tycker jag.
Svara med citat

Gammal 2011-04-04, 22:55

Micke

Administrator
Micke är inte uppkopplad
Mickes avatar

Reg.datum: nov 2005

Rykte: 10

Standard
Enda Embraer kärran jag flugit med är en LOT E170 och jag gillade maskien skarpt. Vädigt skön fåtölj, gott om utrymme och jag uppskattar att man bara sitter 2+2.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8