ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-10-02, 22:39

desires

Globetrotter
desires är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2009

Rykte: 3

Standard Telenr. bra att ha om du råkat skriva fel vid flyg m Ryan Air!
Ryan Air har inte någon representant på Skavsta vilket kan medföra stora problem om man skrivit in fel i passuppgifterna....Då är det bra att känna till att det finns ett servicecenter som är öppet 03.30-22.00, telefon växel 0155-280400. Detta upplyser de nämligen inte om på hemsidan....

Så alla ni som åker med Ryan Air: Kom ihåg ovanstående telefonnummer till servicecentret, det underlättar mycket!
Läs mer här: desires
Svara med citat

Gammal 2010-10-02, 22:55

Albin

Globetrotter
Albin är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2008

Rykte: 4

Standard
Känns väldigt konstigt om Ryanair inte har någon representant alls på Skavsta, eftersom det är en av deras baser.

Det numret du uppger leder å andra sidan till flygplatsen Skavsta, alltså inget servicecenter på Ryanair eller dylikt.
Tror inte flygplatsen kan hjälpa en särskilt mycket om man skrivit in fel uppgifter.
Svara med citat

Gammal 2010-10-02, 23:27

Micke

Administrator
Micke är inte uppkopplad
Mickes avatar

Reg.datum: nov 2005

Rykte: 10

Standard
Allt handlar om pengar. Ibland undrar man om det finns nån kontorsanställd alls på Ryanair. Jakten på kostnader hos Ryanair har helt klart gått för långt, på bekostnad av kunderna och kvaliten.
Svara med citat

Gammal 2010-10-03, 11:03

desires

Globetrotter
desires är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2009

Rykte: 3

Standard Telenr servicecentret Ryan Air
Albin!
Om du läser HELA mitt inlägg om Ryan Air här så tror jag att du förstår bättre:
Och läs ÄVEN KOMMENTARERNA till inlägget om detta. desires

Reportern på DN hade alltså råkat ut för detta misstag, han är inte alls ensam......Det framgår tydligt att flera har blivit "räddade" av att ha detta nr tillgängligt vid problem med Ryan Air, det var därför jag återigen ville upplysa om detta i reseforum. (Jag har även fått mail från personer som tackat mig för denna upplysning, som hjälpt dem vid olika typer av problem med Ryan Air.)
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8