ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-03-03, 21:56

Carioca

Nykomling
Carioca är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2010

Rykte: 0

Standard Kan svärmor få assistans på mellanlandningen?
Hej!
Är tillsammans med min fru mycket resvana och har de senaste åren flugit regelbundet till Brasilien (frugan kommer därifrån). Till sommaren ska svärmor åka med oss hem till Sverige för sitt första besök och första flygning. Hon är extremt orolig för när hon ska åka hem sedan då jag och min fru inte kan hjälpa henne vid mellanlandningen på CDG i Paris. Har kontakta Air France men de kan inte erbjuda assistans ens mot betalning. Min fråga till alla er är:
Finns det hjälp för svärmor att få, något oberoende bolag som kan se till att hon blir lotsad till rätt gate vid hemresa? Eller har ni några andra förslag och idéer?

Med vänlig hälsning:

Hampus
Svara med citat

Gammal 2010-03-03, 22:56

Me

Världsvan
Me är inte uppkopplad
Mes avatar

Reg.datum: jan 2007

Rykte: 6

Standard
Jag har flugit för några år sedan med Air France och fick assistans mellan planen på CDG flygplatsen utan några som helst problem. Bokade så att jag fick assistans bägge vägarna på alla de flygplatser vi mellanlandade på. Kanske för att du bara begärt en väg det blir problem?
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8