ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-08-12, 21:06

Gäst

Standard
Samma gäst som ovan.

Glömde säga att i pdf Dokumentet kan det finnas svarta /\ ( nästan) Detta betyder att flygningen flygs av ett annat flygbolag men United har \/
en kodeshare till flygningen (läs mer ovan)
Svara med citat

Gammal 2010-10-06, 23:16

Gäst

Standard Varken SAS eller United
Flyg istället med Delta som flyger nonstop Arlanda-New York dagligen ! Jag har flygit 3 gånger med dem till New York (JFK) och de är mycket bättre än SAS. Rekord bra benutrymme, jag är 190 cm lång, alla flyg landade före tidtabell och alla hade mycket trevlig kabinpersonal. Ett minus är väl att de flyger med Boeing 757 som känns lite liten.

kenneth
Svara med citat

Gammal 2010-10-10, 17:51

Gäst/Flugit_och_bedömt

Standard Sas framför Delta och United
Jag har bara positiva erfarenheter med SAS de gånger jag flugit med dem till New York och Chicago. Bra mat, fria drycker (alkoholfria), 2 fria drinkar har du med dem. Men egentligen, hur mycket dricker man även då spriten ingår. När jag t ex. flög med Finnairs business till Bangkok drack jag väl inte mer för det.

Vad gäller Delta kan jag inte uttala mig om det bolaget för jag har aldrig flugit med dem. Men många gånger har de dragit på sig rätt så kraftiga förseningar. De flyger med 75:an vilket innebär (tror jag) att du inte har egen TV skärm.
Jag har både flugit med American och United. Mitt generella intryck över de bolagen är att de håller sämre standard och service än europeiska bolag.

Seatpitchen ligger alltid på 31-32 oavsett flygbolag.
Svara med citat

Gammal 2010-12-11, 17:35

Gäst

Standard
Jag åker med united airlines nu på torsdags isas regi. Det jag undrar ifall jag vill checka in online är om dett sker via uniteds hemsida eller sas? Om jag struntar i detta har jag hört att united har automater på Arlanda, stämmer detta?
Svara med citat

Gammal 2012-04-13, 13:50

Gäst

Exclamation Flygvan
När jag bokade resa CPH-TPA via seat24 stod det med små bokstäver ´´trafikeras av SAS´´. Fast det stod ´´Flygbolag United Airlines´´ Vilket betyder att du kommer att åka i en SAS Airbus A340-300. Det gör det om du bokar via MrJet också.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8