Ryanair verkar ändå bara gå i plus så jag tror att dem har en ljus framtid framför sig.
Ja du, lilla cimber som blev cimber sterling tror jag inte kommer att överleva i framtiden. Dem kanske klarar sig max två år till i luften innan kassan börjar ta slut. Cimber har ju jävlats med Norweigan air shuttle genom att med norweigans kampanj om jättebilliga resor så köpte cimber alla biljetter från norweigan så att nästan ingen skulle kunna flyga inrikes i Danmark med Norweigan på rutten Köpenhamn-Karup.
Men mer info om Cimbers roliga sak att jävlas med norweigan så tar jag bara in länken från en sida.
Länk:
Cimber Sterling kuppade Norwegian-kampanj - Travel News
Blev nekad av självaste datorn om att infoga en länk så ni behöver kopiera denna länk och lägga in det i en ny flick.
Kolla annars i travelnews arkiv om hur denna slags kupp slutade till slut.
Förresten Ryanairs satsning Europa-USA kommer dem ens att satsa på detta eller är det bara fantasier från Ryanairs ledning? För om dem verkligen kommer att starta denna lilla språng så vore det intressant att få flyga med deras flygplan för det kan ju inte bli b737-800 som dem annars har utan b757 skulle passa däremot bättre för deras del.
Undrar också om lågprisflygbolagen kommer att erövra världens största flygbplager som Delta airlines med sina låga priser mot Deltas priser t.ex.