ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-02-07, 15:43

TokMajsan

Standard Vilken stol på flyget?
Jag ska åka till Thailand med min son som då är 1år och 11månader. Jag undrar om det är någon som kan rekomendera ifall det är bra att förboka speciella platser? Jag har tänkt på platser med en vägg framför så att han kan sitta där och leka och kanske även sova. Någon som har erfarenhet? Vi flyger med Ving och flygplanstyp 332A och 332B.

Tack på förhand!
TokMajsan
Svara med citat

Gammal 2010-02-07, 18:11

Gäst

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av TokMajsan Visa inlägg

Jag ska åka till Thailand med min son som då är 1år och 11månader. Jag undrar om det är någon som kan rekomendera ifall det är bra att förboka speciella platser? Jag har tänkt på platser med en vägg framför så att han kan sitta där och leka och kanske även sova. Någon som har erfarenhet? Vi flyger med Ving och flygplanstyp 332A och 332B.

Tack på förhand!
TokMajsan
Helt klart är det vettigt att boka plats med vägg framför. Eftersom din son är 1 år och 11 månader gissar jag att han sitter i ditt knä och alltså inte har någon egen stol, så det är säkert skönt att kunna lägga ifrån sig honom.

Problemet är att dessa platser brukar ta slut samma dag som man kan börja förboka, så det gäller att vara på hugget.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8