Citat:
Ursprungligen postat av Swetrot
Nu kan inte jag svara för Fritidsresor, men överlag så är det trångt på charterplanen. Varenda kvadratdecimeter är planerad mycket noga, och det brukar vara långt mer än 90% bokat. Vi pratar ju sportlov dessutom.
Gångarna är så pass smala, så ligger du där kommer ingen förbi. Vare sig vanliga toabesökare eller serveringsvagnar. Det är möjligt att det finns lite mer plats vid toaletterna, men det är som regel så pass mycket folk ombord att de används frekvent. Det kommer säkert finnas perioder då det är lugnt i planet och du kan sträcka ut på golvet, men så ofta som en gång i timmen kommer bli svårt. Flyger ni genom turbulent luft kommer man dessutom inte att tillåta att du inte sitter fastspänd.
Jag förstår att du fick det svar du fick av Fritidsresor.
Är smärtstillande medicin något som hjälper dig? Vad säger din läkare? Finns det risk att du förvärrar skadan om du biter ihop med hjälp av några starka värktabletter?
|
Lustigt att du nämner Fritidsresor, de e nämligen dom vi flyger med.
Jag har ett helt apotek hemma och har inga problem att knapra i mig till jag somnar, problemet är inte smärtan utan läkningsprocessen som blir störd när jag sitter ner så länge i sträck. Vill ju inte riskera att förstöra semestern...men som du sa så kanske de blir lite lugnare på flyget vissa tider. Vi flyger på natten så dom flesta kanske sover. Aja vi får väl se hur vi gör. Tack i alla fall.