ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-11-22, 15:36

Frippe

Standard British Airways till Asien?
Vi är ett gäng som ska ta oss till Vietnam i slutet på januari, vi flyger med British Airways till London o vidare där till Hongkong. Min fråga är som följer, hur är en långresa med BA till Asien? Bra mat? Skärm på sätet? Funkar platsbokning?

Behöver vi hämta ut bagaget o checka in bagaget på någon av flygplatserna?
Från Hongkong till Ho Chi Minh flyger vi med Cathay Pacific, även det BA bolag va?
Svara med citat

Gammal 2009-11-23, 11:02

Gäst

Standard
Hej

BA har bra standard på sina flygplan. Man har egen skärm vid sätet med en hel del filmer och tv-program på långflygningarna. Maten är väl sådär men funkar. Man kan checka in 24 tim innan flygningen på nätet och själv välja plats.

Cathay Pacific tillhör samma "grupp" Oneworld som BA så ni behöver med stor sannolikhet bara checka in bagaget första gången.
Svara med citat

Gammal 2009-11-23, 22:32

Gäst

Standard
Tack för svaret!

Såg precis att det är Cathay redan från London, men vad jag förstått så är väl det lika bra?
Svara med citat

Gammal 2009-12-04, 16:38

Gäst

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Tack för svaret!

Såg precis att det är Cathay redan från London, men vad jag förstått så är väl det lika bra?
Dom är bättre
Svara med citat

Gammal 2009-12-04, 21:04

Gäst

Talking Cathay Pacific Airways är fenomenalt bra!!
Fina plan, gott om benutrymme, fantastisk personal, skärmar vid varje plats där man kan lyssna på egen vald musik, välja egna filmer eller spela spel. 5 stjärnor!!
Ni skall vara nöjda som flyger med dem.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8